Gå til innhold

Desibelmpler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har desibelmåler for å dempe høylytte unger. Hjelper det? Hvilke type har dere i såfall god erfaring? Helst på nett.

Anonymkode: 15be6...376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener her, en desibelmåler gjør jo bare akkurat det- måler desibel. Den demper jo ikke barna, det må du selv sørge for. Men ellers finnes det bra desibelmålere du kan laste ned gratis som app på mobilen. Jeg har testet min opp mot en dyr versjon kjøpt til profesjonelt bruk på jobben, og det viste seg at gratisversjonen min var ganske nøyaktig.

Anonymkode: 7e768...dc0

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke helt hva du mener her, en desibelmåler gjør jo bare akkurat det- måler desibel. Den demper jo ikke barna, det må du selv sørge for. Men ellers finnes det bra desibelmålere du kan laste ned gratis som app på mobilen. Jeg har testet min opp mot en dyr versjon kjøpt til profesjonelt bruk på jobben, og det viste seg at gratisversjonen min var ganske nøyaktig.

Ja, men då blir de kanskje litt mer obs på at de har høyt volum. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men då blir de kanskje litt mer obs på at de har høyt volum. 

Det kan godt være, men dette forutsetter jo at barna faktisk vet hva desibel er, og at du greier å forklare og sammenligne støynivået deres med andre støykilder som de vet at bråker mye.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...