Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Jeg har lenge ikke hatt overskudd til husarbeid så det har forfalt her ettersom jeg er alenemamma. Har nå innsett at jeg må gjøre noe med situasjonen å har tenkt å kontakte renholdsfirma som kan vaske fast her. Men etter å lest den andre tråden her inne om en renholder som vurderte å ringe barnevernet så er jeg blitt redd for å kontakte renholdsfirma. Tror dere det er sannsynlig at de kommer til å kontakte barnevernet? Anonymkode: 3242b...04e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Da skal det være så møkkete og jævlig bokstavelig talt, ikke at man sier nå er det jævlig her og fortsatt kan bo der. Sånn typ hoarder. Rotete og møkkete, ingen klær å bruke over tid osv. Du skal ikke bekymre deg for at renholder melder deg til bv. Anonymkode: 432e8...04d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Ja helt klart. Anonymkode: a79c3...c41
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Nei, ikke med mindre du er uheldig. Jeg ble faktisk selv meldt til barnevernet av en bekjent som kom på besøk like etter en ukes sykdom der jeg var sengeliggende med høy feber, og hun syntes visst det var så rotete og møkkete der at hun meldte det. Denne bekjente hadde nok litt støv på hjernen og slet med å se forskjell på gammel og ny skitt, i tillegg til at vi ikke hadde et nært og godt forhold i utgangspunktet. Men med anmeldelser fra AirBnB, så kunne jeg faktisk bevise at det jevnlig var skinnende rent hos oss, og at det dette også hadde vært tilfelle to uker før min bekjente var innom. Anonymkode: 22615...d53
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Okey da drister meg til å bestille fast renholder Anonymkode: 3242b...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå