Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 På formiddagen idag, hadde jeg stått litt bøyd for å finne en lue til dattera mi,snur meg fort rundt og etter 4-5 skritt, de 2 siste skrittene ble jeg ustø (mistet balansen)mens jeg setter lua på hodet hennes blir jeg så svimmel.Alt rundt meg snurrer..Så gikk det over før det kom tilbake med en gang..Jeg kaster meg ned på gulvet med beina oppover veggen fordi jeg var redd for å falle/besvime..2 minutter der så var det over..Men har hatt "låsning" på ene siden i nakken i flere dager,skulle vært hos kiropraktoren for 14 dager..Har ikke merket noe senere idag,men har vondt i hodet og nakken nå..Kan det ha sammenheng med nakke/hode plager? Anonymkode: 3e7ce...11c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Høres ut som krystallsyke"anfall". Jeg har det også sånn, blir i tillegg kvalm og kaster opp. Ikke alle opplever kvalme. Google det. Anonymkode: 99115...baf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: På formiddagen idag, hadde jeg stått litt bøyd for å finne en lue til dattera mi,snur meg fort rundt og etter 4-5 skritt, de 2 siste skrittene ble jeg ustø (mistet balansen)mens jeg setter lua på hodet hennes blir jeg så svimmel.Alt rundt meg snurrer..Så gikk det over før det kom tilbake med en gang..Jeg kaster meg ned på gulvet med beina oppover veggen fordi jeg var redd for å falle/besvime..2 minutter der så var det over..Men har hatt "låsning" på ene siden i nakken i flere dager,skulle vært hos kiropraktoren for 14 dager..Har ikke merket noe senere idag,men har vondt i hodet og nakken nå..Kan det ha sammenheng med nakke/hode plager? Anonymkode: 3e7ce...11c Jeg ville ha ringt legevakten, om jeg var deg, for å få de til å gå gjennom de viktigste kontrollspørsmålene. Dette er mest sannsynlig helt ufarlig og kan komme av stress, hormoner, lavt blodsukker etc. Men du bør få utelukket eventuelle farer. Anbefaler deg derfor å ringe legevakten. Der har de god kompetanse for å vurdere hva du gjør Anonymkode: 318b6...96c
tante grusom master of law Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Jeg får det slik hvis jeghar stått bøyd og reiser meg fort, eller hvis jeg reiser meg fra liggende til stående. Hos meg er det blodtrykksfall som gjør det. Har lavt blodtrykk. Det er greit å sjekke hos legen hvis dette er noe som plutselig begynner å skje oftere.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Takk for svar 😊 Skjer ikke veldig ofte, sist jeg hadde en slik runde var i februar for litt over 1 år siden..Da gikk det plutselig rundt for meg når jeg var ute å gikk tur..Da fant jeg ut at det var fordi jeg begynte å bli sulten og blodsukkeret mitt blir litt lavt hvis jeg ikke spiser regelmessig.. Men idag var det 1,5 time etter frokost..Men tror jeg snudde meg litt fort rundt samt at nakken er vond..Får se det an og heller kontakte fastlegen hvis det skjer ofte..Nevnte det for han i fjor men han sa ikke så mye om det.. Hi Anonymkode: 3e7ce...11c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som krystallsyke"anfall". Jeg har det også sånn, blir i tillegg kvalm og kaster opp. Ikke alle opplever kvalme. Google det. Anonymkode: 99115...baf Har du det ofte? Jeg hadde en slik runde i februar i fjor og idag..Så ikke ofte.. Hi Anonymkode: 3e7ce...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå