Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Er de mye på rommene sine eller mest sammen med dere? Her er ungene 8, 12 og 14 år, i påsken har vi nesten bare sett dem til mat og de dagene vi har vært ute på tur eller ute..De sitter på rommene sine å hører på musikk eller prater med venner, og har brukt mye tid på pc spill,der de spiller sammen..Men de koser seg veldig og det har vært lite krangling 😊 Bare jeg som syns det var vært litt for stille 😅 Anonymkode: 6588a...465
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Vi har en jente på 11. Hun beordret 😊 ut på tur sammen med oss et par timer hver dag. Utover det må vi kjempe om oppmerksomheten hennes. Hun er rett og slett drittlei oss.. 😒😀 Vi koser oss med film og sånn, men de typiske aktivitetene som hun har likt før det liker hun ikke lengre. Hun vil helst lukke døren til rommet sitt og chatte/spille med venner. Hun chatter/FaceTime med venner flere timer hver dag I en normal hverdag er jeg ganske streng mht. skjermtid, men nå når hun ikke treffer vennene fysisk er kontakt på telefon/data noe jeg oppfordrer til Anonymkode: 0e00d...884
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Sønnen min på 8 år vil helst være der jeg er hele tiden. Altså han er ikke redd eller noe bare veldig selskapssyk.Så han er mest i stuen med meg. Er han først på rommet sitt å spiller playstation så vil han at jeg skal være der å se på når han spiller. Det gidder jeg sjeldent. Anonymkode: 0b1d5...734
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 De har ikke pc på rommene sine, så der sover de bare omtrent. De spiller, ser på tv, og er ute og sykler. Anonymkode: 53649...255
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Vanligvis ser vi ikke mye til dem. Men nå er de like ivrige som oss på å komme seg ut på tur, enten gå eller sykle. Vi er ute flere timer hver dag og tar lunsjen ute. Utover det spiller vi spill, har konkurranser, ser film sammen og maler/ pynter egg, baker, har quiz osv. De bruker også tid på FaceTime og PlayStation, men de er såpass rastløse at de gidder ikke det hele dagen. Anonymkode: 49c58...0f2
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Samme her. De er 10, 13, 15 og 17 år. Vært litt sammen med de tre yngste, men ikke så mye. De trives godt på rommene sine. Anonymkode: 7b421...067
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Godt å høre at vi er flere! Hun på 8 har pleid å vært mest sammen med oss helt til nå, så er litt uvant at hun er oppe på enten rommet eller loftstua..Men har hatt litt friere tøyler på spilling og snakking med venner nå i disse tider, de pleier ikke å få holde på med det i så mange timer..Når den normale hverdagen er her igjen så blir jo dette snudd om igjen 😉 Hi Anonymkode: 6588a...465
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 Huff det høres fryktelig trist ut 🙁 Anonymkode: cce01...3b3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff det høres fryktelig trist ut 🙁 Anonymkode: cce01...3b3 Jeg skal innrømme at det er veldig trist å ikke lengre være «kule-mamma». Det er trist å oppleve at hun heller vil være sammen med venner eller sitte og pusle for seg selv enn å henge med meg slik hun ville før.. Men, så ser jeg Hvor fornøyd hun er, og begraver egne følelser samtidig som Jeg forsøker å finne på fristende aktiviteter Også har vi lysglimt innimellom hvor hun får skravlekick.. Anonymkode: 0e00d...884
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal innrømme at det er veldig trist å ikke lengre være «kule-mamma». Det er trist å oppleve at hun heller vil være sammen med venner eller sitte og pusle for seg selv enn å henge med meg slik hun ville før.. Men, så ser jeg Hvor fornøyd hun er, og begraver egne følelser samtidig som Jeg forsøker å finne på fristende aktiviteter Også har vi lysglimt innimellom hvor hun får skravlekick.. Anonymkode: 0e00d...884 Jeg syns også at det er trist,men vi finner jo på noe stort sett hver dag,men så fort vi er ferdig eller hjemne igjen så forsvinner de opp 😅 Men hører at de koser seg sammen de 3 da så det hjelper på 😊 Hi Anonymkode: 6588a...465
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 har 5 stk minsten er snart 8, og er mest med oss nest minste er 11 og det er veldig opp og ned, noen ganger vil han kun game,ellers er han veldig selskapsyk tvillingene på 14 er bare på rommet, ser de kun til frokost, middag og kvelds størstemann på 19 order seg selv stort sett,men han er egentlig mye med oss Anonymkode: 711d1...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå