Gå til innhold

Jobb og i risikogruppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viruset kan vare i 18 måneder. Skal dem i risikogruppen holde seg hjemme fra jobb så lenge,?

Anonymkode: 5a31e...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er i risikogruppen, og har jobbet hele tiden (kritisk yrke). Tenker det kommer an på graden. Veldig mange i risikogruppen er uansett pensjonister. 

Anonymkode: 3b612...fe6

Skrevet

Jeg er i risikogruppen med to kroniske automimmune sykdommer og hjertefeil. Er immunsupprimert pga cellegift og biologiske medisiner. Har jobbet hele tiden og skal fortsette med det. 

Anonymkode: 27575...c6e

Skrevet

Jeg kjenner flere i risikogruppen, alle er i full jobb.

Tror ikke det er så mange som bruker det at de er i risikogruppen for å slippe jobb altså...

Anonymkode: b5d82...fae

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner flere i risikogruppen, alle er i full jobb.

Tror ikke det er så mange som bruker det at de er i risikogruppen for å slippe jobb altså...

Anonymkode: b5d82...fae

Jeg jobber med 3 i risikogruppen. Vi skal begynne på jobb i morgen. Men alle 3 sier at dem skal ikke på jobb. Redd for å bli syk 

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber med 3 i risikogruppen. Vi skal begynne på jobb i morgen. Men alle 3 sier at dem skal ikke på jobb. Redd for å bli syk 

Kan de bare bestemme det selv? Jeg skjønner det hvis de for eksempel nylig har vært gjennom en lungetransplantasjon eller går gjennom full kreftbehandling, men da hadde de neppe vært på jobb i utgangspunktet. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan de bare bestemme det selv? Jeg skjønner det hvis de for eksempel nylig har vært gjennom en lungetransplantasjon eller går gjennom full kreftbehandling, men da hadde de neppe vært på jobb i utgangspunktet. 

Litt usikker på om dem kan bestemme det. Kan jo sykemelde seg, hvis legen er enig. 

2 av dem har astma og 1 har kols, så skjønner at dem er redde. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...