Gå til innhold

Mannen får mangfoldige tusen mindre i mnd (dagpenger)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg da sende søknad om redusert foreldrebetaling til bhg? Vet vi havner innenfor grensa

Anonymkode: 3aeea...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke hva du vil. I verste fall får du avslag. Det går vel på husholdningens brutto inntekt? Prøv da vel. Koster jo deg ikke annet enn litt tid.

Anonymkode: 05626...145

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du kan søke hva du vil. I verste fall får du avslag. Det går vel på husholdningens brutto inntekt? Prøv da vel. Koster jo deg ikke annet enn litt tid.

Anonymkode: 05626...145

Men hvis man skal søke om det, står det at man må levere siste skatteoppgjør. Men det er på en måte ugyldig hvis man har mista jobben i 2020... 

Anonymkode: bc8ea...4b9

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis man skal søke om det, står det at man må levere siste skatteoppgjør. Men det er på en måte ugyldig hvis man har mista jobben i 2020... 

Det står også at hvis man ved vesentlig endring etter skatteoppgjør kan man sende dokumentasjon på endring og ny lønn. Jeg sendte i fjor med bekreftelse fra arbeidsgiver på lønn da jeg hadde lønn under grensen men hadde havnet akkurat over grensen året før pga. lønn fra styreverv.

Anonymkode: 524d0...bca

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det står også at hvis man ved vesentlig endring etter skatteoppgjør kan man sende dokumentasjon på endring og ny lønn. Jeg sendte i fjor med bekreftelse fra arbeidsgiver på lønn da jeg hadde lønn under grensen men hadde havnet akkurat over grensen året før pga. lønn fra styreverv.

Anonymkode: 524d0...bca

Ok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...