Gå til innhold

Hva må til for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nok et helt tåpelig spm, men hva må til for at du skal forlate faren til dine barn?Jeg er så usikker, om mine grunner er «god nok»😔

Anonymkode: ae74f...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg ikke stoler på han eller føler meg trygg med/på ham. 

Anonymkode: e7c10...b4b

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At jeg ikke stoler på han eller føler meg trygg med/på ham. 

Anonymkode: e7c10...b4b

Ja ser den...jeg stoler ikke på noen jeg da, skadet fra fortiden🤷🏼‍♀️🤦‍♀️har ikke grunner til å ikke stole på han, men...

Anonymkode: ae74f...3f0

Skrevet

Jeg gikk for to år siden. Hadde hatt det i tankene i mange år. Ventet liksom bare på å bli helt klar. Hadde det ikke bra. Ønsket meg vekk. Uansvarlig mann osv. Mange gode grunner. 

Anonymkode: 5b784...073

Skrevet

Hva er det i forholdet du ikke trives med, da? 

Noe er det jo som gjør at du tenker tanken.

Anonymkode: 7e704...cf3

Skrevet

Svik og/eller at jeg mistrives. At ting er "greit nok", men at jeg kjeder meg og ønsker meg noe mer er ikke nok (for meg). Men om jeg begynner å grue meg til han kommer hjem eller til å komme hjem til ham så tenker jeg at jeg ikke kan ha det sånn i lengden.

Anonymkode: 3ec65...9ef

Skrevet

Jeg vurderer det hver dag, skal jeg gå eller skal jeg bli. 

Ingen alvorlige problemer som vold, utroskap eller mye krangling. Men heller ingen kjærlighet, lite glede, lite respekt, han er gjerrig og gretten osv. 

Jeg har tatt valget om protestere og diskutere minst mulig for husfredens skyld, men det går ut over selvfølelsen og respekten for meg selv. Jeg tåler mer enn jeg noen gang hadde trodd at jeg skulle finne meg i, men jeg er så ufattelig redd for å påføre barnet varige traumer ved et brudd. Han syns veldig synd på de barna som ikke bor med begge foreldrene sine, han tror de har travle liv. Han er 8 år. 

Utrolig vanskelig avgjørelse. 

Anonymkode: 58582...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...