Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Elsker elsker elsker GoT, men har bare sett serien og ikke lest bøkene. Er det meningsløst å lese de eller vil du anbefale å lese, selv om jeg har sett serien? Anonymkode: 5aac3...e34
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Anbefales absolutt! Jeg hadde sett til og med sesong fem av serien da jeg leste bøkene, nøt hvert sekund av dem. Jeg var helt frelst da, kunne snakke GoT i timer av gangen (det kan jeg vel strengt talt fremdeles). Men be warned: Du kommer til å starte forfra på serien etter å ha lest bøkene 😊 Anonymkode: b3fce...a12
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Tja. Jeg synes det er verdt å lese de første tre bøkene. Etter det sklir historiene veldig ut, det blir enormt mange personer å holde styr på og veldig mange tråder. I serien er de forenklet og strammet opp, og mange personer og historier er slått sammen. Dette synes jeg har fungert veldig godt, og at serien egentlig forteller mange av historiene bedre enn bøkene. Men altså, de tre første bøkene synes jeg var bra. Les på engelsk, den norske oversettelsen er skjemmet av noen stygge oversettelsesfeil. Anonymkode: 7e881...f84
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 De to første bøkene er bra, tre ok.. Resten søppel. Anonymkode: 93a76...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå