Gå til innhold

Tinderspm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har valgt å få frem mannfolk som er maks 20 km unna men får ofte opp mannfolk som bor i andre enden av landet, og ofte i andre land! Jeg har valgt 20 km fordi jeg orker ikke stor avstand. Har jeg misforstått hvordan dette virker el er Tinder koko? 

 

(Jeg ignorerer dere som dømmer meg for å ha valgt å bruke Tinder)

Anonymkode: daf6f...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistenker at de fleste slike datingsider/-apper er laget først og fremst på menns premisser. Det er visstnok også oftere menn som betaler for slike tjenester, mens kvinner oftere holder seg til gratisdelene av programmene.

Jeg hadde en viss avgrensning da jeg var på en slik datingside tidligere, men fikk likevel opp menn fra hele landet. De få mennene jeg såvidt skrev med, som kontaktet meg fra steder som lå for langt unna meg, de hadde innstillinger på at de kunne møte fra hele landet. Ergo konkluderer jeg at hvis de kun lar kvinner og menn se de som har akkurat samme kriterier, da vil det komme altfor få forslag opp, og da ville det blitt lite attraktivt å bruke disse programmene/appene.

Så jeg antar at dette bare er noe du må godta om du skal bruke noen av disse tjenestene.

Anonymkode: ea534...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mistenker at de fleste slike datingsider/-apper er laget først og fremst på menns premisser. Det er visstnok også oftere menn som betaler for slike tjenester, mens kvinner oftere holder seg til gratisdelene av programmene.

Jeg hadde en viss avgrensning da jeg var på en slik datingside tidligere, men fikk likevel opp menn fra hele landet. De få mennene jeg såvidt skrev med, som kontaktet meg fra steder som lå for langt unna meg, de hadde innstillinger på at de kunne møte fra hele landet. Ergo konkluderer jeg at hvis de kun lar kvinner og menn se de som har akkurat samme kriterier, da vil det komme altfor få forslag opp, og da ville det blitt lite attraktivt å bruke disse programmene/appene.

Så jeg antar at dette bare er noe du må godta om du skal bruke noen av disse tjenestene.

Anonymkode: ea534...6ae

Jeg bruker en annen datingapp og, og den fungerer sånn som den skal. Jeg skjønner ikke poenget med å velge avstand om det ikke skal ha noe å si. Jeg var forresten på Tinder tidligere (har hatt en lang pause) og da fikk jeg kun opp mannfolk fra her jeg bor. 

Anonymkode: daf6f...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker en annen datingapp og, og den fungerer sånn som den skal. Jeg skjønner ikke poenget med å velge avstand om det ikke skal ha noe å si. Jeg var forresten på Tinder tidligere (har hatt en lang pause) og da fikk jeg kun opp mannfolk fra her jeg bor. 

Anonymkode: daf6f...7d8

Da aner jeg ikke. Jeg forstod heller aldri hensikten med å skrive avstand siden man fikk opp alle uansett.

Uansett - lykke til i søket ;)

Anonymkode: ea534...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man blir fanget opp når man reiser. Da jeg var på Tlnder for 2 år siden så fikk jeg f eks ofte melding fra sjømenn som var i mitt område. 

Anonymkode: 25f73...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...