Gå til innhold

Når skolene starter igjen -mobbing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viktig å åpne opp for noen barn har det ikke bra hjemme. Mange barn har en helt grusom skolehverdag... det som er bra for noen er skadelig for andre... 

hold skolene stengt så kan man beskytte de barna som blir utsatt for skjellsord, slag, spark og mishandling i skolehverdagen sin.

Anonymkode: f19cb...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Viktig å åpne opp for noen barn har det ikke bra hjemme. Mange barn har en helt grusom skolehverdag... det som er bra for noen er skadelig for andre... 

hold skolene stengt så kan man beskytte de barna som blir utsatt for skjellsord, slag, spark og mishandling i skolehverdagen sin.

Mobbing er aldri ok bare så jeg har sagt det aller først . Det jeg lurer på er om du virkelig vil at skolene skal holdes stengt for alle andre enn de barna som sliter hjemme ? Pga mobbing? 

Skrevet
17 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Mobbing er aldri ok bare så jeg har sagt det aller først . Det jeg lurer på er om du virkelig vil at skolene skal holdes stengt for alle andre enn de barna som sliter hjemme ? Pga mobbing? 

Nei, men det er jo argumentet for å åpne skolene. At noen har det fælt hjemme. Noen burde tenke på de som endelig har fått et pusterom...  valgfri oppstart? Jeg har et barn som smiler og ler for første gang siden sommerferien. Men skolen har «nulltoleranse» for mobbing, så det finnes visst ikke på den skolen...

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men det er jo argumentet for å åpne skolene. At noen har det fælt hjemme. Noen burde tenke på de som endelig har fått et pusterom...  valgfri oppstart? Jeg har et barn som smiler og ler for første gang siden sommerferien. Men skolen har «nulltoleranse» for mobbing, så det finnes visst ikke på den skolen...

Noen burde absolutt tenke på de barna men skolene kan ikke holdes stengt på grunn av det du nevner. 

Skrevet

Vi har litt av det samme her. Kan du holde barnet hjemme selv om skolene åpner? Jeg har hjemmekontor, og vurderer hjemmeskole frem til sommeren. Ser selvtilliten og mestringsfølelsen stiger for hver dag. 

Anonymkode: 6d6c8...e8e

Skrevet

Du kan jo selvsagt bare velge å søke hjemmeskole for barnet ditt på fast basis. Hvorfor skal det bety at ingen andre får gå på skole heller?

Anonymkode: 2def7...f38

Skrevet

enig med mamman til Adhd her

Anonymkode: 5ac26...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...