Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Er det noen her som faktisk har det til vanlig? Anonymkode: 35943...e23
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Looney toons på Finnskogen Anonymkode: 63a04...f7e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja. Anonymkode: c3f98...015 Hvordan fant du frem til hvordan du legger opp undervisningen gjennom året? Anonymkode: 35943...e23
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Det er ikke så mange, men det er noen. Da får man jo ikke noe hjelp fra skolen så du må selv setter deg inn i alle årsplanene og lage et eget opplegg for pensum. Kjøpe bøker osv. Det er litt jobb, for du må sørge for at barna ikke går glipp av noe og lærer alt det er meningen de skal kunne. Jeg mener man blir sjekket innimellom, så du må vise planene og barna må lære det de skal. Det skal fanges opp om de ikke lærer alt, det skal ikke være sånn at de etterhvert søker vgs og høyere utdanning med "kunnskapshull", da skal det være på plass alt sammen. Anonymkode: ecb62...58e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Her var den: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/50gRRb/ks-bekymret-for-at-mange-vil-velge-hjemmeskole-etter-skoleaapning Jeg visste jeg hadde lest en artikkel om det et sted, det var denne... Men om du googler hjemmeskole finner du flere artikler, og kan lese om både positive og negative sider ved hjemmeskole. Det finnes også egne nettsider som hjelper foreldre å lage et godt nok opplegg for hjemmeundervisning. Anonymkode: ecb62...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå