Gå til innhold

Kan noen si om dette er grunnlag for bekymringsmelding?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, eg går rett på sak. Jenta mi har en venn som både hun og jeg er bekymret for. Dette er grunnene til det: Moren har ingen annen jobb en og jobbe på matbutikk( Da har dei GARANTERT dritdårlig råd), gutten sa ein gong til min datter at han MÅ ha påfyll av CocaCola daglig, noen ganger har han for lite klær på seg, eneste han spiser er pizza, pølse, ris, pasta, han er litt overvektig så han blir sliten av å løpe typ en meter, han forklarte barnet mitt en gang at 4 timer daglig bruker han på skjerm(Han trodde dette var normal bruk), Han må farte rundt hit og dit, aldri hjemme. Forklar kva eg bør gjera....

Anonymkode: 5a18b...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, eg går rett på sak. Jenta mi har en venn som både hun og jeg er bekymret for. Dette er grunnene til det: Moren har ingen annen jobb en og jobbe på matbutikk( Da har dei GARANTERT dritdårlig råd), gutten sa ein gong til min datter at han MÅ ha påfyll av CocaCola daglig, noen ganger har han for lite klær på seg, eneste han spiser er pizza, pølse, ris, pasta, han er litt overvektig så han blir sliten av å løpe typ en meter, han forklarte barnet mitt en gang at 4 timer daglig bruker han på skjerm(Han trodde dette var normal bruk), Han må farte rundt hit og dit, aldri hjemme. Forklar kva eg bør gjera....

Anonymkode: 5a18b...ff0

Når er det dårlig å jobbe i en matbutikk? 

Anonymkode: 3f097...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når er det dårlig å jobbe i en matbutikk? 

Anonymkode: 3f097...ff0

Det sa jeg absolutt ikke. Bare bedre med et mer stabilt yrke når du har barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bør halde nasegrevet ditt i eiga hus.

Anonymkode: b0e7e...f69

Nei! Når man e bekymra for eit anna barn e man pliktig til å bry seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

3 minutter siden, Silje Therese skrev:

Det sa jeg absolutt ikke. Bare bedre med et mer stabilt yrke når du har barn!

Hei Silje Therese. Smart å bruke ekte navn, forresten 😅 Tror faktisk jeg vet hvem du er. 
 

Men, her er det du skrev, og jo du snakker ned yrket: «Moren har ingen annen jobb en og jobbe på matbutikk( Da har deiGARANTERT dritdårlig råd)». 

Anonymkode: bd8fc...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
På 12.4.2020 den 10.10, Anonym bruker skrev:

Hei, eg går rett på sak. Jenta mi har en venn som både hun og jeg er bekymret for. Dette er grunnene til det: Moren har ingen annen jobb en og jobbe på matbutikk( Da har dei GARANTERT dritdårlig råd), gutten sa ein gong til min datter at han MÅ ha påfyll av CocaCola daglig, noen ganger har han for lite klær på seg, eneste han spiser er pizza, pølse, ris, pasta, han er litt overvektig så han blir sliten av å løpe typ en meter, han forklarte barnet mitt en gang at 4 timer daglig bruker han på skjerm(Han trodde dette var normal bruk), Han må farte rundt hit og dit, aldri hjemme. Forklar kva eg bør gjera....

Anonymkode: 5a18b...ff0

Hei, hva er det egentlig du er bekymret for?

Alle er ikke lik, tjener ikke like mye og spiser ikke lik mat, barnet kan være lykkelig og ha en fantastisk omsorgsfull mor. 

Jeg ser ikke grunn for at dette er en bekymringsmelding, spesielt ikke slik som man opplever at barnevernet handler i dag, det kan få verre konsekvenser enn det gagner både barn og mor.

Anonymkode: c248c...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

hva er dette for noe tull?? skal man melde alt som skjer,regner med at foreldrene til din venn ser noe som kanskje kan meldes!! nei spar bekymringsmelding til noen som trenger det.. virker som du ser fanden på veggen så håper ikke mine eller mine barns venner er i omgangskrets med dine barn......

Anonymkode: e957d...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...