Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Selv om dere ikke er invitert i bursdagsselskap? Jeg har pleid Ä gi bursdagsgaver tidligere. NÄ er mange av barna over 4Är Ä det er slutt pÄ bursdagsfeiring med venner av mor og far. NÄ feirer de med familie og barnehage/skole... Jeg ga ogsÄ gaver tidligere fordi mine nÊrmeste venninner ikke hadde sÄ mange barn. Jeg har fem gode venninner, noe som utgjÞr 11 barn/gaver. Jeg syntes det blir mye gaver i tillegg til julegaver, bursdagsgaver til familie og alle bursdagene mine tre barn er i via sine venner.  Hva gjÞr dere andre? KjÞper dere gaver til dine venners barn? Anonymkode: 28756...bd1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Eg gjÞr det ikkje. KjÞper kun gaver nÄr eg eller barna skal i selskap. Men er vel ulik kultur innenfor ulike vennegrupper. Anonymkode: 3f141...06d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Nei, jeg gjÞr ikke det Anonymkode: bba5a...77f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 KjÞper til de jeg er fadder for eller hvis jeg blir invitert i selskap. Samme med julegaver. Anonymkode: c408b...cf2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 Nei. De fÄr jo altfor mye fra fÞr, veldig mange har 4 sett med besteforeldre. Hadde gjort det hvis det var barn med lite familie og/eller nettverk. Anonymkode: 5395e...1b8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Nei, og jeg hadde ikke blitt sÄ glad hvis mitt barn fikk enda flere gaver. Mer enn nok av leker! Anonymkode: d906a...28e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 I starten da vi nettopp hadde fÄtt barn, sÄ gjorde vi det, ikke fordi at det var mitt Þnske, siden jeg har en hel skokk med nieser og nevÞer, men den ene venninnen min hadde sÄ lyst at vi skulle gjÞre det. Selv om barna til tider ikke ble invitert i hennes barn sine selskaper, sÄ kjÞpte jeg gaver til hennes barn, for det var liksom sÄnn det skulle vÊre. Etterhvert nÄr ungene til  venninnen begynte i skolen og ble sÄ kravstore nÄr det kom til gaver, hvor alt under 1000 kr var sÞppel og barna mine ble mobbet i ene selskapet fordi de hadde med en gave til bare 300 kr (dengangen et pc spill ), som ungen forÞvrig knuste og kastet i sÞppelet, sÄ ble det en brÄ slutt pÄ gavebytte. Jeg prÞvde Ä avslutte ordningen med venninnen min pÄ en fin mÄte, men fikk sparken fra det vennskapet. KjÞper nÄ kun til nieser og nevÞer og de 3 ungene jeg er fadder pÄ , utenfor familien.   Anonymkode: 5bf11...0a2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #10 Skrevet 12. april 2020 12 hours ago, Anonym bruker said: Selv om dere ikke er invitert i bursdagsselskap? Jeg har pleid Ä gi bursdagsgaver tidligere. NÄ er mange av barna over 4Är Ä det er slutt pÄ bursdagsfeiring med venner av mor og far. NÄ feirer de med familie og barnehage/skole... Jeg ga ogsÄ gaver tidligere fordi mine nÊrmeste venninner ikke hadde sÄ mange barn. Jeg har fem gode venninner, noe som utgjÞr 11 barn/gaver. Jeg syntes det blir mye gaver i tillegg til julegaver, bursdagsgaver til familie og alle bursdagene mine tre barn er i via sine venner.  Hva gjÞr dere andre? KjÞper dere gaver til dine venners barn? Anonymkode: 28756...bd1 Har mange venner og de har 2-3 barn, et par har 5 hver, sÄ jeg gir ikke pakker lengre, har rett og slett ikke rÄd, kun til de 7 jeg er fadder til. men er vel rundt 30 barn nÄ Anonymkode: 53312...fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ