Gå til innhold

Plutselig forestilling om at noen har identiteten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort noe som skal gi noen tilgang. Men likevel en ukontrollerbar følelse av at noen bruker min identitet til noe... 

Har ikke hørt fra politiet. Og vil bli ansett som paranoid dersom jeg går dit for det er ingenting som har skjedd. Fikk tankene nå bare :( vært slik 1 gang før og, da var det kameraer...følte at spesielt butikkamera og på togperronger forfulgte meg.

Anonymkode: b18d9...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen rundt deg du kan snakke med?

Du bør ringe legevakten, og snakke med de. Det er ikke farlig. Det høres ut som paranoide vrangforestillinger, og det krever at du får hjelp.

Klem til deg

Anonymkode: 62328...87d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du noen rundt deg du kan snakke med?

Du bør ringe legevakten, og snakke med de. Det er ikke farlig. Det høres ut som paranoide vrangforestillinger, og det krever at du får hjelp.

Klem til deg

Anonymkode: 62328...87d

Har vært utredet hos dps men har fått andre diagnoser. De sendte meg først til psykose eksperter og jeg oppfylte ikke kravene til psykosediagnose. Dette er bare periodevis. Skjer ikke hvert år en gang.

Men en annen gang trodde jeg at jeg hadde blitt tatt i fartsboks, det blinket ikke og jeg vet jeg ikke kjørte for fort. Men følte det var en feil med boksen så det skulle blinke. 

Føler liksom at alle plutselig kan snu seg mot meg og myndighetene putter meg i fengsel. 

Skrevet
53 minutes ago, Anonym bruker said:

Føler liksom at alle plutselig kan snu seg mot meg og myndighetene putter meg i fengsel. 

Det er nok en god idé å oppsøke hjelp for en eventuell ny utredning. 

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært utredet hos dps men har fått andre diagnoser. De sendte meg først til psykose eksperter og jeg oppfylte ikke kravene til psykosediagnose. Dette er bare periodevis. Skjer ikke hvert år en gang.

Men en annen gang trodde jeg at jeg hadde blitt tatt i fartsboks, det blinket ikke og jeg vet jeg ikke kjørte for fort. Men følte det var en feil med boksen så det skulle blinke. 

Paranoide vrangforestillinger er noe annet enn psykose, og de er avhengig av at du forteller om dette for å få gitt deg riktig hjelp.

Anonymkode: 63634...b9b

Skrevet

Bruker du rusmidler HI?

Anonymkode: 63634...b9b

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke gjort noe som skal gi noen tilgang. Men likevel en ukontrollerbar følelse av at noen bruker min identitet til noe... 

Har ikke hørt fra politiet. Og vil bli ansett som paranoid dersom jeg går dit for det er ingenting som har skjedd. Fikk tankene nå bare :( vært slik 1 gang før og, da var det kameraer...følte at spesielt butikkamera og på togperronger forfulgte meg.

Traumer i fra barndommen ? uansett, det er hjelp å få hvis du bare tillater det. Blir bedre for både deg selv og de rundt deg, hvis du bare får den hjelpen du trenger. 

Anonymkode: 3fdcd...923

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...