Gå til innhold

Hadde dere sagt Ja eller Nei til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg har vert forelsket i lenge, har spurt meg ut og jeg vil jo veldig gjerne det, hun sa hun kunne lage middag og vi kunne se på en film hos henne.

Synes dere dette er tilatt? Jeg er singel og har 2 barn anhver helg,men pga korona krisen har vi foreldrene blitt enig om at barnet kun skal være hos den andre og jeg hart hatt hjemmekontor og ikke vert nær andre siden 16 mars.

Hun har kun en baby på 9mnd, som hun er alene med.

Jeg er egentlig mest usikker pga babyen, den sover jo ikke hele kvelden ,men ingen av oss har vert ute siden 16 april,vi har kun fått mat kjørt hjem til oss.

Skal jeg si Ja,men si at vi må vente til etter dette er slutt eller skal jeg bare gjøre det nå?

Anonymkode: 8cf12...8c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke foreslå at dere skal møtes ute og gå en tur?

Anonymkode: 0d579...5ef

Skrevet

Si ja!

Anonymkode: 80716...7ba

Skrevet

Ja

Anonymkode: 429c8...663

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ei jeg har vert forelsket i lenge, har spurt meg ut og jeg vil jo veldig gjerne det, hun sa hun kunne lage middag og vi kunne se på en film hos henne.

Synes dere dette er tilatt? Jeg er singel og har 2 barn anhver helg,men pga korona krisen har vi foreldrene blitt enig om at barnet kun skal være hos den andre og jeg hart hatt hjemmekontor og ikke vert nær andre siden 16 mars.

Hun har kun en baby på 9mnd, som hun er alene med.

Jeg er egentlig mest usikker pga babyen, den sover jo ikke hele kvelden ,men ingen av oss har vert ute siden 16 april,vi har kun fått mat kjørt hjem til oss.

Skal jeg si Ja,men si at vi må vente til etter dette er slutt eller skal jeg bare gjøre det nå?

Hvis ingen av dere har vært sammen med andre, så ser jeg ikke problemet, dere kan vel like gjerne regne dere som ‘en husstand’.

Synes du kan snakke med henne om det, jeg hadde syntes det var ekstra romantisk å bli omtalt som ‘samme husstand’ i starten av en date-periode, da er man seriøst interessert, tenker jeg.

Men dette må ikke gå ut over dine barn!

Med en gang du kan møte de, bør du gjøre det. De vil nok bli smittet, og det vil nok du også, og da bør du unngå nærkontakt med henne og babyen en stund etterpå. 

Anonymkode: c8653...2e6

Skrevet

Du gjør jo ikke akkurat det der akkurat nå. Bruk hue, da. Og vil du faktisk ha ei som er så stokk dum at hun med en baby velger å møte fremmede nå? Mulig dere rett og slett fortjener hverandre, men om jeg var far til dine barn hadde jeg da holdt dem unna samvær og krevd full omsorg pga at du tenker mer på å få deg noe enn på ungene dine og smittespredning.

Anonymkode: 603e5...864

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes du kan snakke med henne om det, jeg hadde syntes det var ekstra romantisk å bli omtalt som ‘samme husstand’ i starten av en date-periode, da er man seriøst interessert, tenker jeg.

Hvis noen hadde nevnt samme husstand på date nr 1, så hadde det ikke vært noe date nr 2 her...

Anonymkode: 9e657...2b6

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis noen hadde nevnt samme husstand på date nr 1, så hadde det ikke vært noe date nr 2 her...

👌

Anonymkode: fe652...1a3

Skrevet

Takk.

tror jeg takker Ja :)

vi er ikke fremmende, kjent hverandre over 10 år, men jeg har jo vert gift

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du gjør jo ikke akkurat det der akkurat nå. Bruk hue, da. Og vil du faktisk ha ei som er så stokk dum at hun med en baby velger å møte fremmede nå? Mulig dere rett og slett fortjener hverandre, men om jeg var far til dine barn hadde jeg da holdt dem unna samvær og krevd full omsorg pga at du tenker mer på å få deg noe enn på ungene dine og smittespredning.

Anonymkode: 603e5...864

Det var no litt voldsomt. 

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Men så er det ikke deg jeg dater heller :) 

Skrevet

Hadde sagt ja. Dere har jo begge levd i tilnærmet karantene.

Anonymkode: f8c1c...494

Skrevet

BW bullshit

Anonymkode: ca0c7...919

Skrevet

Takk for svar

blir date til fredagen. takk til alle som svarte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...