Gå til innhold

Hytteforbudet, litt forvirret


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det opphevet fra 20. april?

Anonymkode: 6f0d5...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan ligge over på hytta fra 20.april. 

Anonymkode: ecfd6...c6d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du kan ligge over på hytta fra 20.april. 

Anonymkode: ecfd6...c6d

Takk, er det slik at man må ha en god grunn, eller har jeg misforstått?

Anonymkode: 6f0d5...478

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk, er det slik at man må ha en god grunn, eller har jeg misforstått?

Anonymkode: 6f0d5...478

Unødvendige fritidsreiser blir fortsatt frarådet. 

Anonymkode: 7d387...18c

Skrevet

Noen som vet hvorfor overnatting i bobil og fritidsbåt er tillatt? Jeg skjønner bare ikke at disse bobilturistene er en mindre trussel for kapasiteten enn folk på hytta. Håper noen kan forklare. 

Anonymkode: 0af6e...2a0

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vet hvorfor overnatting i bobil og fritidsbåt er tillatt? Jeg skjønner bare ikke at disse bobilturistene er en mindre trussel for kapasiteten enn folk på hytta. Håper noen kan forklare. 

Anonymkode: 0af6e...2a0

Kanskke de kan parkere bobilen utenfor sykehuset og behandles inni den 😎

Anonymkode: b52c3...91d

Skrevet

I min kommune er alt.av bobilparkeringen stengt. Men de jævlene står jo parkert på hver en utkjørsel og i hver en busslomme , slik de alltid gjør.  I følge lokalavisen, kan man ikke nekte dem å kjøre på veiene, men å parkere og oppholde seg, skal de ikke. Til og med utenlandske bobiler her. Men de hadde visstnok kjørt rundt i Norge siden før coronarestriksjonene.

Anonymkode: 3c3ed...475

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vet hvorfor overnatting i bobil og fritidsbåt er tillatt? Jeg skjønner bare ikke at disse bobilturistene er en mindre trussel for kapasiteten enn folk på hytta. Håper noen kan forklare. 

Anonymkode: 0af6e...2a0

De har ikke laget noe forbud mot bobiler, men alle campingplasser og bobilparkeringer er stengt og fritidsreiser er frarådet så bobilen bør stå hjemme.

Samme med båt, gjestehavnene er stengt og de anbefaler bare dagsturer i nærheten av der du bor.

Anonymkode: 0c149...587

Skrevet

gleder meg :)

da dra vi rett på hytta, vekk fra mas og stress

Anonymkode: 8eba0...bd6

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

De har ikke laget noe forbud mot bobiler, men alle campingplasser og bobilparkeringer er stengt og fritidsreiser er frarådet så bobilen bør stå hjemme.

Samme med båt, gjestehavnene er stengt og de anbefaler bare dagsturer i nærheten av der du bor.

Anonymkode: 0c149...587

Alle campingplasser er ikke stengt nei. Sanitæranleggene er stengt. 
Det er masse bobiler på den lokale campingplassen her. 

Anonymkode: 0af6e...2a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...