Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Er det opphevet fra 20. april? Anonymkode: 6f0d5...478
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Ja, du kan ligge over på hytta fra 20.april. Anonymkode: ecfd6...c6d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, du kan ligge over på hytta fra 20.april. Anonymkode: ecfd6...c6d Takk, er det slik at man må ha en god grunn, eller har jeg misforstått? Anonymkode: 6f0d5...478
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk, er det slik at man må ha en god grunn, eller har jeg misforstått? Anonymkode: 6f0d5...478 Unødvendige fritidsreiser blir fortsatt frarådet. Anonymkode: 7d387...18c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 Noen som vet hvorfor overnatting i bobil og fritidsbåt er tillatt? Jeg skjønner bare ikke at disse bobilturistene er en mindre trussel for kapasiteten enn folk på hytta. Håper noen kan forklare. Anonymkode: 0af6e...2a0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet hvorfor overnatting i bobil og fritidsbåt er tillatt? Jeg skjønner bare ikke at disse bobilturistene er en mindre trussel for kapasiteten enn folk på hytta. Håper noen kan forklare. Anonymkode: 0af6e...2a0 Kanskke de kan parkere bobilen utenfor sykehuset og behandles inni den 😎 Anonymkode: b52c3...91d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 I min kommune er alt.av bobilparkeringen stengt. Men de jævlene står jo parkert på hver en utkjørsel og i hver en busslomme , slik de alltid gjør. I følge lokalavisen, kan man ikke nekte dem å kjøre på veiene, men å parkere og oppholde seg, skal de ikke. Til og med utenlandske bobiler her. Men de hadde visstnok kjørt rundt i Norge siden før coronarestriksjonene. Anonymkode: 3c3ed...475
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet hvorfor overnatting i bobil og fritidsbåt er tillatt? Jeg skjønner bare ikke at disse bobilturistene er en mindre trussel for kapasiteten enn folk på hytta. Håper noen kan forklare. Anonymkode: 0af6e...2a0 De har ikke laget noe forbud mot bobiler, men alle campingplasser og bobilparkeringer er stengt og fritidsreiser er frarådet så bobilen bør stå hjemme. Samme med båt, gjestehavnene er stengt og de anbefaler bare dagsturer i nærheten av der du bor. Anonymkode: 0c149...587
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 gleder meg da dra vi rett på hytta, vekk fra mas og stress Anonymkode: 8eba0...bd6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #10 Skrevet 12. april 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: De har ikke laget noe forbud mot bobiler, men alle campingplasser og bobilparkeringer er stengt og fritidsreiser er frarådet så bobilen bør stå hjemme. Samme med båt, gjestehavnene er stengt og de anbefaler bare dagsturer i nærheten av der du bor. Anonymkode: 0c149...587 Alle campingplasser er ikke stengt nei. Sanitæranleggene er stengt. Det er masse bobiler på den lokale campingplassen her. Anonymkode: 0af6e...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå