Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Har kjøpt billetter til en festival som nå er avlyst. De jobber nå med en plan for en musikkfestival. Hvorfor er det slik at de ikke bare kan betale ut cash? Anonymkode: 4f626...ab9
the amazing spidermamma Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 (endret) Mange musikkfestivaler har stram økonomi allerede. Hvis alle som har kjøpt billetter skal ha kontanter tilbake asap, risikerer du at det aldri mer blir noen festival. Endret 11. april 2020 av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Fordi de allerede har betalt eller skylder penger for inngåtte kontrakter, og dermed faktisk ikke har dine penger lenger, og vil dermed gå konkurs om de må betale tilbake alle som har kjøpt billett. Jeg har også kjøpt billett til en festival som er avlyst, og jeg trenger egentlig de pengene nå, men velger å la være å kreve de tilbake da jeg velger å anse det som mitt bidrag til at det kanskje blir festival neste år. Anonymkode: 1ef9c...49a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Ok, takk for svar Anonymkode: 4f626...ab9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 Jeg har ikke kjøpt noen slike billetter, men om jeg hadde det ville jeg ikke krevd pengene tilbake. Fordi jeg hadde ansett det som et bidrag for å kunne få slike tilbud også etter at hverdagen er blitt normalisert etter koronaen Anonymkode: c29e6...728
Himmel og hav Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 (endret) Det er vel også sånn at de fleste festivaler har en force majeure- klausul i kjøpsvilkårene sine, der det står at der arrangementet må avlyses på grunn av hendelser utenfor arrangørens kontroll, som f.eks. en pandemi, så har man ikke krav på penger tilbake. Endret 11. april 2020 av Himmel og hav stavefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå