Gå til innhold

"Bruk denne tiden for alt den er verdt!"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke verdt mye for meg nå. Det kommer til å bli en enda kjipere tid fremover. For jeg kommer til å gå fra mannen. Unger, Hussalg, biler, ny bolig, fordeling, sorg, skuffelser, stable seg selv og unger på beina. Greie å la den fyren få styre seg selv, ikke være tilgjengelig. Helvetes dritt. Hadde tenkt å prøve å holde ut, men jeg stoler ikke på han, og jeg vet jeg har grunn til det. Jeg vet at han lyver for meg. 

Anonymkode: 429b7...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke verdt mye for meg nå. Det kommer til å bli en enda kjipere tid fremover. For jeg kommer til å gå fra mannen. Unger, Hussalg, biler, ny bolig, fordeling, sorg, skuffelser, stable seg selv og unger på beina. Greie å la den fyren få styre seg selv, ikke være tilgjengelig. Helvetes dritt. Hadde tenkt å prøve å holde ut, men jeg stoler ikke på han, og jeg vet jeg har grunn til det. Jeg vet at han lyver for meg. 

Anonymkode: 429b7...26e

Huff, vil gi deg en klem ❤️

Men du, bruk denne tiden for det den er verdt likevel. Det er kjipt, det er tøft, hjerteskjærende. Og likevel, det valget du har tatt er tydeligvis riktig for deg. Så bruk tiden fremover nå for å forberede og planlegge, slik at tiden for deg og ungene blir bedre på andre siden av dette.

Det beslutningen du har tatt nå er noe av det vanskeligste. Nå kommer mye praktisk. Så forbered deg godt, lag deg lister over ting som må undersøkes, sjekkes, kontaktes, hvem ringes (og tlf.nr. så slipper du lete det frem senere), undersøk med nav og ev. bidragskalkulator, avtal møte med banken din om du trenger det, be om meklingsmøte på fvk.

Snakk med en du stoler fullt og helt på, en som kan og vil støtte deg i dette, en du kan lufte tankene og følelsene dine for.

Og legg litt planer for hva du og ungene kan gjøre som er positivt for dere når dere får mer ro rundt dere igjen. Kanskje du da kan ta tak i noe av det Aasheim skriver i denne kronikken da. Ofte er det de små tingene som senere gir de beste minnene.

Stol på at det du nå gjør er riktig for deg og ungene, så blir det bra for dere etterhvert. Ett steg om gangen :klem:❤️

Anonymkode: b5175...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg begynte faktisk å gråte av denne. Mulig jeg er lettrørt/litt ustabil om dagen, men den traff. 

Anonymkode: af2ca...a0d

Ja, ikke sant. Jeg satt med gåsehud mens jeg leste, og fikk det igjen av ditt svar.

Det er disse små episodene som er viktigst, de som ofte kan bli glemt eller oversett i vår streben etter noe "større".

Anonymkode: b5175...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, vil gi deg en klem ❤️

Men du, bruk denne tiden for det den er verdt likevel. Det er kjipt, det er tøft, hjerteskjærende. Og likevel, det valget du har tatt er tydeligvis riktig for deg. Så bruk tiden fremover nå for å forberede og planlegge, slik at tiden for deg og ungene blir bedre på andre siden av dette.

Det beslutningen du har tatt nå er noe av det vanskeligste. Nå kommer mye praktisk. Så forbered deg godt, lag deg lister over ting som må undersøkes, sjekkes, kontaktes, hvem ringes (og tlf.nr. så slipper du lete det frem senere), undersøk med nav og ev. bidragskalkulator, avtal møte med banken din om du trenger det, be om meklingsmøte på fvk.

Snakk med en du stoler fullt og helt på, en som kan og vil støtte deg i dette, en du kan lufte tankene og følelsene dine for.

Og legg litt planer for hva du og ungene kan gjøre som er positivt for dere når dere får mer ro rundt dere igjen. Kanskje du da kan ta tak i noe av det Aasheim skriver i denne kronikken da. Ofte er det de små tingene som senere gir de beste minnene.

Stol på at det du nå gjør er riktig for deg og ungene, så blir det bra for dere etterhvert. Ett steg om gangen :klem:❤️

Anonymkode: b5175...60a

Tusen takk♥️ OG BEKLAGER! Det var dårlig gjort av meg å ødelegge tråden😔

Anonymkode: 429b7...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk♥️ OG BEKLAGER! Det var dårlig gjort av meg å ødelegge tråden😔

Anonymkode: 429b7...26e

Du ødela ikke noe. Det du skrev kom nok rett fra hjertet fordi artikkelen traff deg også, men på en annen måte.

Jeg tenker du trengte å lufte det. Bare stol på at det valget du nå har tatt er det riktige - og bruk den tiden du har nå før påsken er over og før samfunnet åpner mer til å legge en plan for deg selv. Skriv ned ting, det gir ofte en følelse av kontroll, fordi ting blir mer oversiktlig. Du vil få det bra igjen! Hverdagen og livet blir ganske annerledes for deg, og kanskje økonomien også. Da kan du huske den artikkelen jeg linket til her, og så gjøre slike småting i hverdagen med ungene dine - og da vil du likevel føle deg rik :)

Klem igjen til deg ❤️

Anonymkode: b5175...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...