Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 På nettsidene deres står det at det er 30 % på varene deres - gjelder det også i butikk, eller bare på nett? Har ingen bukser uten hull, den siste røk nå og er desperat Anonymkode: 89b6a...b58
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: På nettsidene deres står det at det er 30 % på varene deres - gjelder det også i butikk, eller bare på nett? Har ingen bukser uten hull, den siste røk nå og er desperat Anonymkode: 89b6a...b58 Er ikke alle Lindex butikkene stengt? Det er det hvertfall her jeg bor. Anonymkode: 03ff6...02f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke alle Lindex butikkene stengt? Det er det hvertfall her jeg bor. Anonymkode: 03ff6...02f Takk for svar Nå måtte jeg sjekke. De har visst åpent her jeg bor, men med reduserte åpningstider. Men det utgår visst likevel - fant ut at de stengte kl. 13 i dag Vil ikke bestille på nett. Jaja, det er greit, er jo ikke akkurat særlig sosial om dagen Anonymkode: 89b6a...b58
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar Nå måtte jeg sjekke. De har visst åpent her jeg bor, men med reduserte åpningstider. Men det utgår visst likevel - fant ut at de stengte kl. 13 i dag Vil ikke bestille på nett. Jaja, det er greit, er jo ikke akkurat særlig sosial om dagen Anonymkode: 89b6a...b58 Null risiko å bestille på nett hos Lindex. Vil du ikke beholde kan du returnere i butikk. Anonymkode: 66a41...e93
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Null risiko å bestille på nett hos Lindex. Vil du ikke beholde kan du returnere i butikk. Anonymkode: 66a41...e93 Joda, det er nok det. Men jeg er tilhenger av å handle lokalt Enda viktigere i disse tider. I tillegg er det stor sannsynlighet for at jeg må bytte opp eller ned i størrelse, og da synes jeg det er meningsløst miljømessig å drive med all denne sendingen frem og tilbake. Anonymkode: 89b6a...b58
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Joda, det er nok det. Men jeg er tilhenger av å handle lokalt Enda viktigere i disse tider. I tillegg er det stor sannsynlighet for at jeg må bytte opp eller ned i størrelse, og da synes jeg det er meningsløst miljømessig å drive med all denne sendingen frem og tilbake. Anonymkode: 89b6a...b58 Støtter å handle lokalt. Jeg jobbet selv i en liten lokal butikk i en stor kjede, og det er takke være alle som tenker som deg som gjør at vi går utrolig bra og får fortsette. Men vi trenger også en sterk kjede i ryggen. Så det er supert at de kundene som ikke kan handle i butikk heller bruker kjedens nettbutikk slik at vi også har en sterk kjede på den andre siden av krisen. Anonymkode: 66a41...e93
Bergen_by Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 I mange av klesbutikkene er det uansett ikke lov å prøve klær nå pga corona.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Joda, det er nok det. Men jeg er tilhenger av å handle lokalt Enda viktigere i disse tider. I tillegg er det stor sannsynlighet for at jeg må bytte opp eller ned i størrelse, og da synes jeg det er meningsløst miljømessig å drive med all denne sendingen frem og tilbake. Anonymkode: 89b6a...b58 Når du handler på Lindex, handler du ikke lokalt Anonymkode: 420d5...189
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Støtter å handle lokalt. Jeg jobbet selv i en liten lokal butikk i en stor kjede, og det er takke være alle som tenker som deg som gjør at vi går utrolig bra og får fortsette. Men vi trenger også en sterk kjede i ryggen. Så det er supert at de kundene som ikke kan handle i butikk heller bruker kjedens nettbutikk slik at vi også har en sterk kjede på den andre siden av krisen. Anonymkode: 66a41...e93 Ja, du har gjerne rett i det. Men jeg liker ikke det miljømessige med å sende ting frem og tilbake pga. feil størrelser osv. Bukser er aldri enkelt for meg, så jeg vet at det med stor sjanse blir mye frem og tilbake Men takk for å gi meg et litt annet syn på dette også Anonymkode: 89b6a...b58
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 4 timer siden, Bergen_by skrev: I mange av klesbutikkene er det uansett ikke lov å prøve klær nå pga corona. Hm... ja, det er det vel fornuft i... Har jo tenkt på det at det er en risiko ved å prøve klær, men jeg er desperat. Men hva p.... gjør man da? Jeg går nå i et bukse jeg for noen år siden la bort fordi den kun egnet seg til en malejobb eller lignende en gang. Og det er nå den beste jeg har. Har ikke råd til å gjøre feilkjøp heller. Så hva gjør jeg da? Anonymkode: 89b6a...b58
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Når du handler på Lindex, handler du ikke lokalt Anonymkode: 420d5...189 Jo, støtter de lokale arbeidsplassene Anonymkode: 89b6a...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå