Gå til innhold

Skal dere plante ute i år?🌺🌳🌸


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier alltid å gjøre det etter 17 mai og jeg gleder meg alltid. Planlegger og koser meg. Men i år er det annerledes, jeg føler ikke at lysten er der. 

Hvordan er det med dere? Er jeg den eneste som føler meg sånn?

Anonymkode: 20afa...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er tvert i mot mer glad for alt av planting og hagearbeid enn noen gang. Vært masse i hagen og gravd og ordna til, og på hagesenter masse og handla.

Anonymkode: cdb5d...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med blokka mi og planlegger akkurat nå, faktisk ;)

Men hvis lysten ikke er der så er den ikke det. Slapp av, kos deg med det du vil, og kanskje kommer lysten etterhvert. Hagesenter finnes alltid! Kanskje i år blir et lavterskel-venteår? :) Ikke noe galt i det!

Anonymkode: f1c59...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri plantet ut så tidlig som i år 🙊☀️ Kjøpte planter og fikk levering på døra, så plantet jeg. Kun planter som tåler å stå ute nå. Kan live deg at det frisket opp veldig, ble hakket gladere med en gang av å få litt farger og liv utenfor 💚

Anonymkode: caf26...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sitter med blokka mi og planlegger akkurat nå, faktisk ;)

Men hvis lysten ikke er der så er den ikke det. Slapp av, kos deg med det du vil, og kanskje kommer lysten etterhvert. Hagesenter finnes alltid! Kanskje i år blir et lavterskel-venteår? :) Ikke noe galt i det!

Anonymkode: f1c59...dc2

Mannen min har vært utrolig flink. Han har ordnet ute og sådd nytt gress og greier, har gått inn for det skikkelig, mens jeg fortsatt har lyng i potter foran inngansdøren🙈 Får bare vente på at lysten skal komme.

 

Hi

Anonymkode: 20afa...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...