Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Jeg bor på gård. I dette området er det mye fine turmuligheter. Er en parkeringsplass der og den er nå stappfull. Så begynner folk å kjøre inn på tunet vårt og parkere. Så går jeg ut og ber de finne et annet sted, dette er privat eiendom, de fleste respekterer dette men så er det innimellom en kranglefant da som krangler i vei med kjerring og unger i bilen. I går slapp vi to digre bukker i innkjørselen vår med skilt om privat tun ingen parkering. Da var det søren meg en nisse som parkerte foran bukken. Denne måtte vi få tauet bort da vi ikke kom frem med traktor for å hente fôr til dyrene. Ærlig talt, hva skjer med folk? Må vi stå vakt i innkjørselen? Vi hadde en prat med politiet og de skulle patruljere litt hyppigere i dag da. Nå lengter jeg til hverdager igjen. Anonymkode: 75a0f...e1f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Tror folk er mer egiostiske nå. En parkerer da vitterlig ikke forran et gårdsrun... Hverfall ikke uten å spørre om det er greit først. Anonymkode: 380bb...d9b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Huff. Folk bør bankes. Anonymkode: c0d6d...1f7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Evt parkere bilene inne med ein traktor.. Så kan de kose seg i noen timer. Anonymkode: 380bb...d9b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Evt parkere bilene inne med ein traktor.. Så kan de kose seg i noen timer. Anonymkode: 380bb...d9b Dette! Hvis "folk" sperrer deg inne, så kan jo din traktor få "motorstopp" akkurat i utkjøringa fra p-plassen... Anonymkode: c3f8f...0f7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Haha, så for meg to bukker som løp rundt med et skilt med parkering forbudt rundt halsen jeg Anonymkode: 62ab7...2d1
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bor på gård. I dette området er det mye fine turmuligheter. Er en parkeringsplass der og den er nå stappfull. Så begynner folk å kjøre inn på tunet vårt og parkere. Så går jeg ut og ber de finne et annet sted, dette er privat eiendom, de fleste respekterer dette men så er det innimellom en kranglefant da som krangler i vei med kjerring og unger i bilen. I går slapp vi to digre bukker i innkjørselen vår med skilt om privat tun ingen parkering. Da var det søren meg en nisse som parkerte foran bukken. Denne måtte vi få tauet bort da vi ikke kom frem med traktor for å hente fôr til dyrene. Ærlig talt, hva skjer med folk? Må vi stå vakt i innkjørselen? Vi hadde en prat med politiet og de skulle patruljere litt hyppigere i dag da. Nå lengter jeg til hverdager igjen. Anonymkode: 75a0f...e1f 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha, så for meg to bukker som løp rundt med et skilt med parkering forbudt rundt halsen jeg Anonymkode: 62ab7...2d1 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bor på gård. I dette området er det mye fine turmuligheter. Er en parkeringsplass der og den er nå stappfull. Så begynner folk å kjøre inn på tunet vårt og parkere. Så går jeg ut og ber de finne et annet sted, dette er privat eiendom, de fleste respekterer dette men så er det innimellom en kranglefant da som krangler i vei med kjerring og unger i bilen. I går slapp vi to digre bukker i innkjørselen vår med skilt om privat tun ingen parkering. Da var det søren meg en nisse som parkerte foran bukken. Denne måtte vi få tauet bort da vi ikke kom frem med traktor for å hente fôr til dyrene. Ærlig talt, hva skjer med folk? Må vi stå vakt i innkjørselen? Vi hadde en prat med politiet og de skulle patruljere litt hyppigere i dag da. Nå lengter jeg til hverdager igjen. Anonymkode: 75a0f...e1f Hadde satt opp et digert skilt, hvor jeg hadde skrevet at feilparkerte biler blir tauet, på eiers regning og så sørget for at alle bilene ble tauet , hvis de var så blåst at de likevel parkerte der Skulle ikke vært på vår gårdsplass, så hadde jeg møkket ned alle bilene som stod feilparkert. Anonymkode: b543e...fa3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 Samme problem her. Parkering full. Parkerte biler langs veikanten, slik at ikke to biler kan møtes. Naboen kom hjem fra butikken , og da hadde noen parkert i garasjen hans. En bil rygget inn og parkerte i innkjørselen min. Da jeg gikk ned og sa de måtte flytte bilen for jeg skulle kanskje ut senere selv, så sa de bare at de hadde kjørt i en time for å komme hit, og det var fullt alle andre steder. Så vinket de og gikk. Dessverre er det så langt å kjøre for ennborttauingsbil , at de nok hadde kjørt før denne kom. Og da måtte jeg betalt. Og ja, vi har skilt, for dette har skjedd før. Alltid mye folk i påsken , men så ille som i år har det aldri vært. Store grupper på 20 personer, ikke snakk om noen 1 eller 2 meter mellom noen nei. Anonymkode: 96f11...013
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 Hadde sluppet ut lufta av dekkene og kost meg med showet etterpå. 😸 Anonymkode: e5f18...bfb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme problem her. Parkering full. Parkerte biler langs veikanten, slik at ikke to biler kan møtes. Naboen kom hjem fra butikken , og da hadde noen parkert i garasjen hans. En bil rygget inn og parkerte i innkjørselen min. Da jeg gikk ned og sa de måtte flytte bilen for jeg skulle kanskje ut senere selv, så sa de bare at de hadde kjørt i en time for å komme hit, og det var fullt alle andre steder. Så vinket de og gikk. Dessverre er det så langt å kjøre for ennborttauingsbil , at de nok hadde kjørt før denne kom. Og da måtte jeg betalt. Og ja, vi har skilt, for dette har skjedd før. Alltid mye folk i påsken , men så ille som i år har det aldri vært. Store grupper på 20 personer, ikke snakk om noen 1 eller 2 meter mellom noen nei. Anonymkode: 96f11...013 Har du ikke traktor og pallegaffel, da? Eller en hyggelig bonde med slikt utstyr i nærheten? Skal love at en slik parkering på min eiendom ikke hadde blitt gøyal for bileieren. Anonymkode: c3f8f...0f7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme problem her. Parkering full. Parkerte biler langs veikanten, slik at ikke to biler kan møtes. Naboen kom hjem fra butikken , og da hadde noen parkert i garasjen hans. En bil rygget inn og parkerte i innkjørselen min. Da jeg gikk ned og sa de måtte flytte bilen for jeg skulle kanskje ut senere selv, så sa de bare at de hadde kjørt i en time for å komme hit, og det var fullt alle andre steder. Så vinket de og gikk. Dessverre er det så langt å kjøre for ennborttauingsbil , at de nok hadde kjørt før denne kom. Og da måtte jeg betalt. Og ja, vi har skilt, for dette har skjedd før. Alltid mye folk i påsken , men så ille som i år har det aldri vært. Store grupper på 20 personer, ikke snakk om noen 1 eller 2 meter mellom noen nei. Anonymkode: 96f11...013 Jeg fatter ikke at det er mulig!!!!! Anonymkode: c2664...1f6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme problem her. Parkering full. Parkerte biler langs veikanten, slik at ikke to biler kan møtes. Naboen kom hjem fra butikken , og da hadde noen parkert i garasjen hans. En bil rygget inn og parkerte i innkjørselen min. Da jeg gikk ned og sa de måtte flytte bilen for jeg skulle kanskje ut senere selv, så sa de bare at de hadde kjørt i en time for å komme hit, og det var fullt alle andre steder. Så vinket de og gikk. Dessverre er det så langt å kjøre for ennborttauingsbil , at de nok hadde kjørt før denne kom. Og da måtte jeg betalt. Og ja, vi har skilt, for dette har skjedd før. Alltid mye folk i påsken , men så ille som i år har det aldri vært. Store grupper på 20 personer, ikke snakk om noen 1 eller 2 meter mellom noen nei. Anonymkode: 96f11...013 I garasjen, faktisk😶 Er det mulig? Anonymkode: b7277...bfc
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 Oj, hva er det med folk?? Blir helt matt jeg. Anonymkode: 52c45...fda
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du ikke traktor og pallegaffel, da? Eller en hyggelig bonde med slikt utstyr i nærheten? Skal love at en slik parkering på min eiendom ikke hadde blitt gøyal for bileieren. Anonymkode: c3f8f...0f7 Nei, dessverre. Men en dag tror jeg jeg klikker. Og da blir det kanskje både riper i lakken og spiker i dekkene. Anonymkode: 96f11...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå