Gå til innhold

Bedt på middag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos mine foreldre + min søster og hennes to barn. 

Ville du gått? 

Anonymkode: f86d7...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 4468a...38b

Skrevet

Absolutt ikke! 

Anonymkode: 93d87...723

Skrevet

Nei!

Anonymkode: 55e30...b07

Skrevet

Nei!!

Anonymkode: 8be22...c25

Skrevet

Selvsagt! Er jo koselig det da :) Vi skal på middag til søsteren min på mandag å da blir vi 3 voksne og 3 barn,vi gleder oss :)

Anonymkode: bdc24...400

Skrevet

Nei

Anonymkode: 06aed...b74

Skrevet

Ja

Anonymkode: 91b72...9f3

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 0feb6...f70

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 3cf2d...4fb

Skrevet

Ja. Litt avhengig av hva dere har drevet med de siste ukene. Jeg har omtrent ikke møtt en kjeft, så jeg ville ha gått.

Anonymkode: 8ae6d...2c9

Skrevet

Ja

Anonymkode: cff1c...287

Skrevet

Hva med å følge myndighetenes regler så vi kan bli kvitt denne dritten?

Jeg er så lei av alle som syns at de fortjener å slippe opp litt nå. Dere er skyld i at man antagelig må stramme inn etter påske istede for å slippe opp! 

Anonymkode: ee6d4...92e

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å følge myndighetenes regler så vi kan bli kvitt denne dritten?

Jeg er så lei av alle som syns at de fortjener å slippe opp litt nå. Dere er skyld i at man antagelig må stramme inn etter påske istede for å slippe opp! 

Anonymkode: ee6d4...92e

Dette!

Ville sagt nei til invitasjonen. 

Skrevet

Nei. Vi er sammen vi fem i familien. Ingen andre. Barna treffer ikke venner. Mannen har hjemmekontor. 

Jeg jobber i helsevesenet, men har nå lagt om turnusen av hensyn til smittebegrensning, så jeg jobber langvakter (etterfulgt av friperioder) i faste team med to kollegaer. Treffer ikke de andre jeg vanligvis jobber med. Dette for å hindre at alle ryker ut i karantene om en blir syk. 

Anonymkode: bc274...971

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å følge myndighetenes regler så vi kan bli kvitt denne dritten?

Jeg er så lei av alle som syns at de fortjener å slippe opp litt nå. Dere er skyld i at man antagelig må stramme inn etter påske istede for å slippe opp! 

Anonymkode: ee6d4...92e

Enig!

Jeg blir så forbanna når jeg tenker på at mitt liv må begrenses enda lengre pga de idiotene som insisterer på å ødelegge for fellesskapet.

De krever å få kose seg hele veien til helvete..

Anonymkode: 93d87...723

Skrevet

Nei, hadde ikke dratt.

Anonymkode: fbf5c...dcc

Skrevet

Valgte å ikke si ja. Så nå sitter jeg her alene mens de andre er. 

Er det virkelig så ille? Man kan vel lettere bli smittet på butikken evt på jobb? 

Anonymkode: f86d7...192

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Valgte å ikke si ja. Så nå sitter jeg her alene mens de andre er. 

Er det virkelig så ille? Man kan vel lettere bli smittet på butikken evt på jobb? 

Anonymkode: f86d7...192

Neida det er ikke ille i det hele tatt. Jeg var selv på middag hos foreldrene mine igår. Men her inne er folk overhysterisk så villr spurt om råd her.

Anonymkode: bdc24...400

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hos mine foreldre + min søster og hennes to barn. 

Ville du gått? 

Anonymkode: f86d7...192

Ja, har ingen problemer med å gå til,nærmeste familie, så lenge foreldrene selv har bestemt at det er greit å ha besøk. Mine foreldre treffer barn og barnebarn for det er sånn de vil ha det, selv om de er i risikogruppen.

i Starten gikk jeg ikke til de, men i og med at alle mine søsken besøker de jevnlig no i koronatiden , så tenkte jeg at det var helt greit å takke ja til middagsinvitasjonen hos de på mandag, da blir vi 6 stykker. 

Anonymkode: c6060...1ef

Skrevet

Nei.

Har ingen respekt for sånne folk uansett.

Anonymkode: c82fd...564

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Hos mine foreldre + min søster og hennes to barn. 

Ville du gått? 

Anonymkode: f86d7...192

Ja det ville jeg

Anonymkode: 8c9e1...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...