Gå til innhold

Bedt på middag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt! Er jo koselig det da :) Vi skal på middag til søsteren min på mandag å da blir vi 3 voksne og 3 barn,vi gleder oss :)

Anonymkode: bdc24...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Litt avhengig av hva dere har drevet med de siste ukene. Jeg har omtrent ikke møtt en kjeft, så jeg ville ha gått.

Anonymkode: 8ae6d...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å følge myndighetenes regler så vi kan bli kvitt denne dritten?

Jeg er så lei av alle som syns at de fortjener å slippe opp litt nå. Dere er skyld i at man antagelig må stramme inn etter påske istede for å slippe opp! 

Anonymkode: ee6d4...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å følge myndighetenes regler så vi kan bli kvitt denne dritten?

Jeg er så lei av alle som syns at de fortjener å slippe opp litt nå. Dere er skyld i at man antagelig må stramme inn etter påske istede for å slippe opp! 

Anonymkode: ee6d4...92e

Dette!

Ville sagt nei til invitasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vi er sammen vi fem i familien. Ingen andre. Barna treffer ikke venner. Mannen har hjemmekontor. 

Jeg jobber i helsevesenet, men har nå lagt om turnusen av hensyn til smittebegrensning, så jeg jobber langvakter (etterfulgt av friperioder) i faste team med to kollegaer. Treffer ikke de andre jeg vanligvis jobber med. Dette for å hindre at alle ryker ut i karantene om en blir syk. 

Anonymkode: bc274...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å følge myndighetenes regler så vi kan bli kvitt denne dritten?

Jeg er så lei av alle som syns at de fortjener å slippe opp litt nå. Dere er skyld i at man antagelig må stramme inn etter påske istede for å slippe opp! 

Anonymkode: ee6d4...92e

Enig!

Jeg blir så forbanna når jeg tenker på at mitt liv må begrenses enda lengre pga de idiotene som insisterer på å ødelegge for fellesskapet.

De krever å få kose seg hele veien til helvete..

Anonymkode: 93d87...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte å ikke si ja. Så nå sitter jeg her alene mens de andre er. 

Er det virkelig så ille? Man kan vel lettere bli smittet på butikken evt på jobb? 

Anonymkode: f86d7...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Valgte å ikke si ja. Så nå sitter jeg her alene mens de andre er. 

Er det virkelig så ille? Man kan vel lettere bli smittet på butikken evt på jobb? 

Anonymkode: f86d7...192

Neida det er ikke ille i det hele tatt. Jeg var selv på middag hos foreldrene mine igår. Men her inne er folk overhysterisk så villr spurt om råd her.

Anonymkode: bdc24...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hos mine foreldre + min søster og hennes to barn. 

Ville du gått? 

Anonymkode: f86d7...192

Ja, har ingen problemer med å gå til,nærmeste familie, så lenge foreldrene selv har bestemt at det er greit å ha besøk. Mine foreldre treffer barn og barnebarn for det er sånn de vil ha det, selv om de er i risikogruppen.

i Starten gikk jeg ikke til de, men i og med at alle mine søsken besøker de jevnlig no i koronatiden , så tenkte jeg at det var helt greit å takke ja til middagsinvitasjonen hos de på mandag, da blir vi 6 stykker. 

Anonymkode: c6060...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Anonym bruker said:

Hos mine foreldre + min søster og hennes to barn. 

Ville du gått? 

Anonymkode: f86d7...192

Ja det ville jeg

Anonymkode: 8c9e1...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...