Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Mannen min vet ikke hvem noen "kjente" personer er! Han kan ikke navngi noen skuespillere, musikere, politikere, kongelige (heller ikke medlemmer av det norske kongehuset). Han vet ingenting om hvilken politikk de enkelte partier har, han kan veldig lite av det jeg anser som allmennkunnskap, temaer som 10 åringen f eks har hørt om på Supernytt, har faren aldri hørt om. Da kverulere han og diskuterer med ungen med argumenter som er helt hinsidige! Han lager tullete regler for ungene uten noen logisk begrunnelse, disse reglene gjelder kanskje bare den dagen, neste dag bryter han selv egne regler. Han misforstår veldig lite av det jeg, ungene og andre sier, han blir irritert fordi han ikke skjønner hva folk sier eller greier å tolke brev, meldinger, bruksanvisninger etc. Han leser ingen bøker, ser ingen filmer, liker ikke samfunnsdebatter på TV e.l. Han liker å se på Sinnasnekkeren, Fleksnes og Mr Bean... Vi har INGENTING å snakke om, og jeg vet egentlig ikke om jeg makter mer, har vært gift i snart 20 år. Hva tenker DU om denne mannen? Anonymkode: f5285...689
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Jeg tenker at han muligens har et litt lavt evnenivå kombinert med manglende nysgjerrighet. Anonymkode: ef323...f61
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva tenker DU om denne mannen? Anonymkode: f5285...689 At han må være HIMLA GOD i senga. Neida. Men lurer vel mest på hvorfor du valgte akkurat han. Noe må det vel ha vært? Anonymkode: 90e5c...984
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Høres ut som min, men han kan økonomi og jobb. Anonymkode: bd245...5a7
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: At han må være HIMLA GOD i senga. Neida. Men lurer vel mest på hvorfor du valgte akkurat han. Noe må det vel ha vært? Anonymkode: 90e5c...984 Haha, tenkte AKKURAT det samme! Han må være sykt god i sengen eller noe for å være verd å holde på. Eller nei, selv ikke da. Men som høyt utdannet selv, er en intelligent og samfunnsengasjert mann et must for meg. Jeg hadde ikke klart å leve med en som er så uopplyst. Anonymkode: 646b1...c16
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: At han må være HIMLA GOD i senga. Neida. Men lurer vel mest på hvorfor du valgte akkurat han. Noe må det vel ha vært? Anonymkode: 90e5c...984 Ung og dum som jeg var, falt jeg for at han dengang var kjekk å se på og var "handy". Det ene tok det andre, det kom unger, huslån osv... Anonymkode: f5285...689
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 Jeg vet lite. Jeg er kvinne. Det skyldes manglende interesse, og jeg er så deprimert. Livet virker langt enda. Anonymkode: c7e40...a3f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Minner om svogeren min som er en sosialt oppegående fyr som snakker uanstrengt med alle. Stor var overraskelsen da vi skulle spille et enkelt spørrespill med spørsmål om hvilket dyr lever kun i Australia og hva heter Norges finansminister osv og han kunne altså 0! Det ble helt flaut til slutt, jeg mistenkte faktisk en stund at han bare tullet med oss. Men nei, allmennkunnskapen fantes ikke. Han kan mye om sport og sauer, og det er det. Ellers må man bare snakke om vær og vind. Jeg vet ikke om det er mangel på intelligens eller bare latskap. Hva tenker du er grunnen til at mannen din kan så lite? Anonymkode: 1935e...52c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 HI, gubben din låter nesten som om han har såkalte "generelle språkvansker"- eller andre kognitive utfordringer. Anonymkode: 3a9e6...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå