Gå til innhold

Konserter på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange artister har konserter på Facebook. Der legger dem ut ett vipps nr. Vippser du? 

Jeg gjør ikke det. Tror at mange av dem lider ingen nød akkurat no. 

Anonymkode: 184f5...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange artister har konserter på Facebook. Der legger dem ut ett vipps nr. Vippser du? 

Jeg gjør ikke det. Tror at mange av dem lider ingen nød akkurat no. 

Anonymkode: 184f5...418

Altså - du hører på musikken deres, du VET at de ikke kan samle publikum nå, og likevel sier du at de lider nok ingen nød? Liker du å stjele? 

Skrevet

Jeg vippser en 50-lapp. De store artistene lider nok ikke, men mange av de mindre sliter.

En jeg kjenner har mistet halve årslønna si, pga avlyste konserter. Både han og kona er i samme situasjon. De har heldigvis en god buffer, og har gjort avtale med banken ang. lånet, så de klarer seg noen mnd uten oppdrag. 

Anonymkode: 68118...b06

Skrevet

Ja, jeg har vippset 50 kr 2 ganger. Har en lite penger, så kan en vippse lite og mer om en har mer. En selvfølge for min del. Eller så unngår jeg å se på det. Mange har fått avlyst konserter for ca et halv år. Så de har nok ikke så mye å rutte med, nei. 

Anonymkode: 70e57...d4e

Skrevet

Jeg ser ikke på konserter jeg ikke betaler for nei. Det er jo å stjele. Samme som å snike på bussen.

Anonymkode: 62b5c...087

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vippser en 50-lapp. De store artistene lider nok ikke, men mange av de mindre sliter.

En jeg kjenner har mistet halve årslønna si, pga avlyste konserter. Både han og kona er i samme situasjon. De har heldigvis en god buffer, og har gjort avtale med banken ang. lånet, så de klarer seg noen mnd uten oppdrag. 

Anonymkode: 68118...b06

De store artistene er også avhengig av inntekter.

De som ikke lider nød har donert til veldedighet

Et kjempefint konsept ❤️ 

Anonymkode: 42227...37f

Skrevet

Selvfølgelig!

de som allerede har nok donerer til veldedighet. Andre sørger for at crewet Sitt har en viss inntekt; lyd- og lys, band, sjåfør, sjauer, osv

Anonymkode: ad79e...c32

Skrevet

Skikkelige konserter er ikke gratis. En god lydteknikker er en nødvendighet! Lysteknikker og lokale er en fordel det også. Alt koster. Selv underviser jeg mest så jeg klarer meg, men de fleste er jo freelancere i større eller mindre grad, og de har problemer nå. Reelle problemer. Hvorfor tror du de ikke lider nød nå? Hva slags buffer/inntekt er det du tror de har? Med noen veldig få unntak er ikke musikerkarrieren en man blir rik av. 

Anonymkode: 857d4...646

Skrevet

Jeg stjeler da ikke. Selvsagt har jeg vippsa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...