Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Det er ikke sånn at vi har snakket om det, men det har likevel blitt sånn at onsdag og lørdag har blitt kveldene vi har sex i løpet av uka. Nesten litt kjedelig at det har blitt rutine, men også litt godt og trygt å tenke på når kvelden kommer! (blir jo noen unntak selvsagt, men ofte blir det sånn) Er det andre som har sex på faste dager ? Anonymkode: 3de0c...ebe
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Jada, hver søndag. Men jeg er singel, da. Så det blir bare med meg selv. Anonymkode: dae7b...d59
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Stort sett fredag kveld☺️ Nå er det mange uker siden, så har store forventninger til i kveld😂 Anonymkode: afff4...e08
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Fordelen må være at dere vet når dere skal dusje og barbere dere og være forberedt 😜 Jeg bor ikke med kjæresten min ennå så ingen faste dager her. Tror ikke vi kommer til å falle i sånn rutine, vi er begge veldig impulsive av natur. Anonymkode: d72c5...65a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Selvfølgelig kun på primtall-dager. Siden det blir litt kjedelig å begynne på’an igjen hver måned, så regner vi fra 1. januar og ut året. Anonymkode: 68270...44b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Vi kjører hver femte dag etter etruskisk tallsystem. Anbefaler det virkelig 🥰 Anonymkode: adf3f...dd9
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordelen må være at dere vet når dere skal dusje og barbere dere og være forberedt 😜 Jeg bor ikke med kjæresten min ennå så ingen faste dager her. Tror ikke vi kommer til å falle i sånn rutine, vi er begge veldig impulsive av natur. Anonymkode: d72c5...65a Hehehehe....jeg skal spørre deg igjen om 12 år! Anonymkode: 8c45f...bdc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Nei, men ser at det ofte blir lørdag eller søndag morgen. Anonymkode: 2cc37...f23
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 Ikke helt, men vi har veldig ofte sex på søndager også blir det noen ganger en gang til i løpet av uka og andre ganger ikke 😉 Hender vi, som i dag, har sex på morgenen, men det skjer ikke så ofte. Vi har vært sammen i 22 år da. Anonymkode: 5dd0c...d38
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Vi har ikke merket av i kalenderen akkurat, men det er gjerne helger og ferier. Og koronatider. Vanligvis flyr hverdagene avgårde med tre barn som kjøres og hentes på treninger, nøye planlagte egne treninger, og alt annet som leksehjelp og husarbeid. Vi har begge lederjobber som fører til at kveldene ofte tilbringes med macen i fanget på kveldene etter barna er i seng, før vi selv sovner momentant like etter. Vi har sex når vi har tid og overskudd til det, gjerne fredag kveld og søndag morgen😜 Anonymkode: c8bb6...d1f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 Ja. Første onsdag etter fullmåne, dersom denne faller på en partallsuke. Skulle gjerne hatt (regelmessig) sex 🥺 Anonymkode: 3f035...cb5
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 Vi har alltid hatt det som mål å forsøke å ha sex minst fem ganger i uken, gjerne hver dag. Men jeg har satt en «regel»: jeg vil ikke ha sex på fredager. Altså jeg vil ikke at han skal gjøre noen tilnærming på fredager. Denne reglen satte jeg etter at vi ble foreldre. Jeg er sliten etter ukeslutt og jeg vil ha fredagskvelden fremfor tv’en med litt potetgull frem til jeg er så trett at jeg stuper i seng. Jeg vil ha de timene med fri fra alt. Denne regelen har heldigvis passet for han også og gjør at vi begge slapper litt mer av denne kvelden siden vi har fjernet alt av forventninger fra hverandre denne kvelden. Må si det er litt godt med en kveld i uka hvor jeg ikke blir overrasket av en lysten partner men jeg er sliten som en klut 🙄 Anonymkode: cca0b...10b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 Ja, på farsdagen. Anonymkode: 1ada9...697
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 Har sex to til tre dager i uken. Onanerer hver dag. Anonymkode: 02cba...e4a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Hehehehe....jeg skal spørre deg igjen om 12 år! Anonymkode: 8c45f...bdc Okei da, jeg ser det kan være naturlig å skli inn i et mønster 😜😁 Anonymkode: d72c5...65a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 Nei, ingen faste dager her. Noen ganger har vi sex 2-3 ganger på en dag, andre ganger kan det gå 5-6 dager i mellom. Kommer an på mye. Anonymkode: dfd1d...4fa
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har alltid hatt det som mål å forsøke å ha sex minst fem ganger i uken, gjerne hver dag. Men jeg har satt en «regel»: jeg vil ikke ha sex på fredager. Altså jeg vil ikke at han skal gjøre noen tilnærming på fredager. Denne reglen satte jeg etter at vi ble foreldre. Jeg er sliten etter ukeslutt og jeg vil ha fredagskvelden fremfor tv’en med litt potetgull frem til jeg er så trett at jeg stuper i seng. Jeg vil ha de timene med fri fra alt. Denne regelen har heldigvis passet for han også og gjør at vi begge slapper litt mer av denne kvelden siden vi har fjernet alt av forventninger fra hverandre denne kvelden. Må si det er litt godt med en kveld i uka hvor jeg ikke blir overrasket av en lysten partner men jeg er sliten som en klut 🙄 Anonymkode: cca0b...10b Dette må jeg si at hørtes ut som en god regel. Dersom dere ellers er på fem ganger i uken, så er det jo bare lurt å ha en dag med null forventninger. Anonymkode: 68270...44b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 5 hours ago, Anonym bruker said: Dette må jeg si at hørtes ut som en god regel. Dersom dere ellers er på fem ganger i uken, så er det jo bare lurt å ha en dag med null forventninger. Anonymkode: 68270...44b Ja, vet du, dette er en så god regel for oss at jeg skriver det her mye som et råd. Før vi ble enige om dette så kunne kanskje jeg være full av forventning en kveld mens han var for sliten eller omvendt. Jeg er glad i å være velstelt og fresh når vi skal ha sex, men etter at vi fikk barn så ble jeg litt sliten av å kanskje stelle meg i god tro også ble det ikke noe av, men dagen etter ville han osv. Nå har vi denne kvelden, hvor jeg kan spise potetgull uten å tenke på at jeg føler meg oppblåst. Nå høres det ut som jeg spiser masse potetgull, men det er nettopp fordi jeg spiser det en gang i uken og jeg er veldig glad i det, men vil ikke ha sex etterpå 😂 så da har vi en fast dag som er like mye «fri» for begge og vi har eliminert vekk situasjoner som kan føre til skuffelse og avvisning, eller i verste fall pliktsex. Også er vi alltid mer uthvilt på lørdag. Jeg er veldig glad i ikke-sex-på-fredag ordningen vår 😅anbefales! Anonymkode: cca0b...10b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #20 Skrevet 11. april 2020 Absolutt ikke. Har sex ukentlig, men aldri faste tider/dager. Anonymkode: c0be2...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå