Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Bror på 17 som fant ut han skulle sitte på rommet i hele går og i hele dag. Har spurt om han vil komme og sosialisere men han svarer «ikke nå» eller «senere». Og om noe plaget han, og det var det ikke. Spurte ikke mer. Men noe må det jo være? Går fra å være kjempe sosial og engasjert til å plutselig bli helt usosial og svare kort. Spør her fordi jeg ikke vil forstyrre han, om noen KAN vite om det er noe å «bekymre» seg over Anonymkode: 95e26...732
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Sitter vel og gamer? Anonymkode: ecb19...0fa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Er vanlig at tenåringer sitter på rommet. Men kanskje ikke sånn plutselig. Anonymkode: 3abc0...106
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Du beskrev vår 17-åring på en prikk. Sånt skjer, uten at det er noen verdens ting som er galt. Vi har merket det ekstra godt de siste ukene, noe jeg tenker er helt naturlig. Hun vil ha fred. Under normale omstendigheter går hun da ut med venner. Nå går hun på rommet sitt. Anonymkode: 79646...db2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du beskrev vår 17-åring på en prikk. Sånt skjer, uten at det er noen verdens ting som er galt. Vi har merket det ekstra godt de siste ukene, noe jeg tenker er helt naturlig. Hun vil ha fred. Under normale omstendigheter går hun da ut med venner. Nå går hun på rommet sitt. Anonymkode: 79646...db2 Det står tydelig han og ikke hun Anonymkode: 422f8...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå