Gå til innhold

Samboeren klipte seg i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa tydelig i fra at det ikke er greit. Jeg når tydeligvis ikke igjennom til han.  Hvordan ville dere reagert? 

Anonymkode: 9ec95...3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reagert på hva?

Klippet han seg selv?

Anonymkode: 6175d...820

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Reagert på hva?

Klippet han seg selv?

Han dro til en frisør eller bekjent/kompis. Vet ikke hvem det er.

Skrevet

Hvis han klipte seg hos en frisør som nå ikke har lov å drive, da hadde jeg meldt fra til politiet at denne frisøren driver ulovlig.

Og så hadde jeg sterkt vurdert han jeg bodde sammen med, hadde mistet respekt for ham, rett og slett.

Anonymkode: e90f5...cb3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han klipte seg hos en frisør som nå ikke har lov å drive, da hadde jeg meldt fra til politiet at denne frisøren driver ulovlig.

Og så hadde jeg sterkt vurdert han jeg bodde sammen med, hadde mistet respekt for ham, rett og slett.

Jeg vet dessverre ikke hvem denne fyren er, så får ikke meldt i fra noe sted. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet dessverre ikke hvem denne fyren er, så får ikke meldt i fra noe sted. 

Da er det jo veldig tydelig at dette har vært et helt bevisst valg fra din samboers side. Han skjuler frisørens identitet for deg. Han gir fullstendig f... i den situasjonen landet vårt og verden er i. Han driter i de tiltakene myndighetene har innført. Han bidrar helt bevisst til svart arbeid, skattebedrag og at frisøren ulovlig også kan kreve penger for "tapt inntekt".

En slik mann hadde jeg dumpet!

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da er det jo veldig tydelig at dette har vært et helt bevisst valg fra din samboers side. Han skjuler frisørens identitet for deg. Han gir fullstendig f... i den situasjonen landet vårt og verden er i. Han driter i de tiltakene myndighetene har innført. Han bidrar helt bevisst til svart arbeid, skattebedrag og at frisøren ulovlig også kan kreve penger for "tapt inntekt".

En slik mann hadde jeg dumpet!

Ååh herregud. Flott at han fikk klipt seg. Slapp litt av. Snart åpnes norge igjen. 

Anonymkode: 420d2...7f1

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han dro til en frisør eller bekjent/kompis. Vet ikke hvem det er.

Frisører har ikke lov å ha åpent. Det var vel en kompis eller en bekjent. 

Hvordan jeg ville reagert på det?

Vanskelig å si, jeg tror ikke jeg ville vært sammen med en som har så avvikende meninger om rett og galt. 

Skrevet

Jeg tror nok han skulle funnet seg et annet sted å sove, hadde det vært min mann. 

Anonymkode: 0802e...6cf

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bitter much?

Anonymkode: 0fd01...6f9

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror nok han skulle funnet seg et annet sted å sove, hadde det vært min mann. 

Snakk om å overreagere😂😂😂 Da hadde han vært den som trakk det lengste strået, som ble kvitt deg.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om å overreagere😂😂😂 Da hadde han vært den som trakk det lengste strået, som ble kvitt deg.

Det kan godt hende. Men jeg har i det minste integritet og selvrespekt i orden 😉

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan godt hende. Men jeg har i det minste integritet og selvrespekt i orden 😉

Det har jo han og, som tar egne valg og står for dem 😉

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bitter much?

Hvis du mener man er bitter hvis man mener det er feil å begå lovbrudd i flertall, snylte på staten og bidra til å kunne sette andre i fare... da da er jeg stolt bitter ;)

Nei, bitter er jeg ikke, bare litt mer oppegående enn det du gir inntrykk av å være med de holdningene du gir uttrykk for.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hans valg er potensielt farlige for samfunnet, så om det er spesielt fornuftig å stå for dem kan vel diskuteres. 

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har nettopp vært hos frisøren, hva skal han da med langt hår?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mener du det samme uansett hva slags lovbrudd folk gjør?

Anonymkode: a8a41...5d0

Skrevet

Klipte han seg hos en frisør eller hos en kamerat? Førstenevnte er pr i dag ulovlig, sistnevnte ser jeg ikke problemet med i det heletatt.

Anonymkode: 3c0a2...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...