Gå til innhold

Gaver til påske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ungene gaver til påske? Mine får ikke det. Kun gotteri 

Kikket på snapen til Linni Meister og sønnen fikk en svær eske med lego. 

Anonymkode: 6d2be...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke. Men er man dum nok så løser man alt med materielle ting.

Anonymkode: c70aa...97a

Skrevet

I år, pga Corona og den begrensede sosiale kontakten det har ført til for mitt enebarn (hun har lekt med et annet barn to ganger siden restriksjonene ble innført), har hun fått diverse leker/underholdning i påskeegget sitt, ja. En tegnebok, en liten legoboks og et spill vi alle tre kan spille sammen. Ser ikke noe galt i det. Ungene for nok godteri nå til dags uansett. 

Anonymkode: 1e6ad...98b

Skrevet

Jeg er vokst opp med å få mye forskjellig i påskeegget, det gjør mine innimellom også. 

Før lå det gjerne pysj i påskeegget. Vi starter alltid hyttesesongen i påska og da var fjordårets pysj som lå på hytta for liten. Istede for å legge den rett i skapet la jeg den i egget, alltid stas. Hadde jeg kjøpt spill som skulle være på hytta igjennom vinteren havnet disse i eggene også. Kunne være i mine ungers egg eller i tantebarnas egg. Innholdet har alltid variert og ungene syns det er helt greit, ingen som kager på noe på den ene eller andre måten. Nå som ungene har fått snapp og andre ting har de fått reaksjoner på at de har lite godt i eggene sine. Mormor lager påskeegg tilalle og det er ikke store mengder med snop. Vi har alltid hatt goderi på bordet, så behovet for mye snop i egga hari ikke. Mormor har gjerne kjøpt noe litt annet godteri i egga. Min svoger og to tantebarn klarer å gå forbi godteribollen på stuebordet, men får de ett påskeegg med mye godteri er dette tomt nesten før de åpner. De klarer ikke stoppe før det er tomt, jo fortere jo bedre. Så det er vel også derfor det ikke er mengder i egga, men alle ungene syns det er helt passe. 

Anonymkode: 12a1b...e42

Skrevet

Jeg pleier å legge nye solbriller i egget, og en liten leke, sånn på kalendergave-nivå.

Anonymkode: 253cf...d36

Skrevet

Mine får godteri i eggene sine. Men ser ikke ned på noen som gjør noe annet altså, -hvorfor skulle jeg gjøre det? Og Linni er kul hun! Er jo bare artig med Lego da?! Så kjekt med noe å holde på med i disse tider. Her har jenta mi fått påfyll av Hama-perler, ene sønnen fått et nytt spill til ps4, og andre sønnen et battlepass til et spill han holder på med. De kunne jo sikkert ha fått det i påskeeggene sine, men det ble nå ikke sånn da. 

Skrevet

Nei, vanligvis ikke, men i år har vi kjøpt et par nye spill og mer maling til tenåringene. Det er litt mer begrenset hva de kan gjøre nå enn til vanlig.

Anonymkode: a4532...253

Skrevet

Mine bruker å få en ny bok sammen med påskeegget. Så også i år.

Anonymkode: 6142f...d9f

Skrevet

Hos oss gir vi gaver til jul, påskeegg til påske 

Anonymkode: 44448...e1e

Skrevet

Ikke gaver til påske nei!

Skrevet

Mine barn får gaver til jul og bursdag. I påskeegget er det godteri, og kun det.

Skrevet

Nei, de får godteri... :) Hender de får noen hefter (tegning, oppgaver).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...