Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 I fjor vår og sommer var vi veldig plaget av disse på kjøkkenet. Kommer utenfra gjennom små sprekker rundt kjøkkenvinduet. Noen som vet hva slag insekt dette er? Bor i blokk så altanen er utenfor kjøkkenvinduet, så skulle nesten tro de har laget bol der eller noe sånt. Ingen av naboene har samme problemet. Nå har de begynt å dukke opp igjen. Har plantet en del urter som står i kjøkkenvinduet, vet ikke om det er kan være derfor de kommer? Insektene er veldig små og lager litt sånn sprø chips lyd når jeg skviser de. Anonymkode: a712c...c2f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Du får tilkalle skadedyrkontrollen. Anonymkode: df346...df6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Biller lager store klynger under reisverk for å overvintre. Jeg oppdaget et begynnende reir av Harlequin marihøner i fjor. Yuk! Så det er godt mulig du har en klynge under en planke eller liknende. (Så glad jeg ikke bor i Oslo mer) Anonymkode: 1ba6c...22c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Biller lager store klynger under reisverk for å overvintre. Jeg oppdaget et begynnende reir av Harlequin marihøner i fjor. Yuk! Så det er godt mulig du har en klynge under en planke eller liknende. (Så glad jeg ikke bor i Oslo mer) Anonymkode: 1ba6c...22c Fordi det er insekter kun i Oslo, eller hva mener du?? Anonymkode: 189e8...2b2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi det er insekter kun i Oslo, eller hva mener du?? Anonymkode: 189e8...2b2 Haha, det virker som det er flere dyr og insekter i Oslo enn andre steder. Jeg har i alle fall aldri sett så mange ekorn, rever, rådyr, harer (spor), grevlinger og insekter, som nettopp i Oslo! (Eneste unntaket er elg) Anonymkode: 88a52...f47
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 25 minutes ago, Anonym bruker said: Fordi det er insekter kun i Oslo, eller hva mener du?? Anonymkode: 189e8...2b2 Skadedyr er det mest av i Oslo ja. Anonymkode: 1ba6c...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå