Gå til innhold

Noen som husker hva denne filmen heter?

Anbefalte innlegg

Gjest KenCreek
Skrevet

Jeg har så lyst å se en film, men jeg husker ikke hva den heter. Muligens Meg Ryan som spiller, men ingen søk på henne gir meg noen spor...

Det handler om en velholdt dame som faller av en båt og i vannet. Hun blir funnet bevisstløs på en strand, av en alenepappa med to-tre barn. Når de oppdager at hun har hukommelsestap, utnytter de situasjonen, og lurer henne til å tro at hun er barnas mor og hans kone. Hun må derfor vaske hus, lage mat og innta rollen som mor og husfrue. 

Men HVA heter filmen? Noen som vet? Har fortalt datteren min om den, og hun vil også se. Men det står altså helt stilt i hodet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, KenCreek skrev:

Jeg har så lyst å se en film, men jeg husker ikke hva den heter. Muligens Meg Ryan som spiller, men ingen søk på henne gir meg noen spor...

Det handler om en velholdt dame som faller av en båt og i vannet. Hun blir funnet bevisstløs på en strand, av en alenepappa med to-tre barn. Når de oppdager at hun har hukommelsestap, utnytter de situasjonen, og lurer henne til å tro at hun er barnas mor og hans kone. Hun må derfor vaske hus, lage mat og innta rollen som mor og husfrue. 

Men HVA heter filmen? Noen som vet? Har fortalt datteren min om den, og hun vil også se. Men det står altså helt stilt i hodet mitt.

Overboard? Med Goldie Hawn?

Gjest KenCreek
Skrevet

Ja!! Endelig, tusen takk. 😊😊😊🙏🙏

Skrevet

Det er vel mannen som mister hukommelsen og damen som lurer han til å tro de er gift som hevn.

Anonymkode: 8fc7c...41f

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel mannen som mister hukommelsen og damen som lurer han til å tro de er gift som hevn.

Anonymkode: 8fc7c...41f

I 2018 versjonen er det det, men den fra 1987, med Goldie Hawn, har det omvendt. Mer kjent som Jente Overbord den med Goldie :)

Anonymkode: b5dfc...b7f

Gjest KenCreek
Skrevet (endret)

Ja det er den fra 1987 jeg mener. Der hun datt i havet 😁 

Ante ikke at det var lagd en ny versjon i 2018.

Endret av KenCreek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...