Gå til innhold

Par og kveldstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere som par,med småbarn som ikke kan være hjemme alene, på kveldstid? Pad/TV? Aktiviteter sammen ? I såfall hvilke ?

Her har vi låst oss i at en sitter med pad/mobil og en med TV...... litt oppgitt 

Planlegger mannen noen aktiviteter eller er det dere damer som planlegger alt?

Anonymkode: 6e570...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ungene er i seng, rydding og huslige sysler er gjort osv, så synker vi bed i hver når stol. Ser litt på TV, ringer familie, sjekker jobbmail osv før vi tusler i seng😅

Anonymkode: af016...c24

Skrevet

Etter at barna er lagt, har vi som regel én time sammen. Da ser vi på en serie eller en episode av noe. Vi er midt i småbarnsperioden nå, men det kommer så mange dager etter at barna blir ett hakk større. Vi får finne på noe mere da 😊

Anonymkode: 6f629...79c

Skrevet

både jeg og mannen er så hjemmekjære at vi er sjeldent ute på dater. er kun når vi kranlger at vi blir enige om at det er det forholdet trenger ;) men vi er mest hver for oss ja. jeg på min enhet og han på sin. men vi pleier å ha en serie gående. filmer blir for lange for meg. så vi kan se en episode i ny og ne. ellers har vi nå i det siste begynt å gå litt turer sammen :D 

Anonymkode: 5088a...97f

Skrevet

Etter at barnet vårt har sovnet (rundt 18.30) så ryddet jeg kjapt opp rotet fra dagen mens han går kveldstur med hunden. Etter det lager vi ofte noe godt å spise og ser en serie sammen eller en film. 

Anonymkode: 6ae5a...7ab

Skrevet

Vi gjør stort sett det samme som dere, sitter med hvert vårt.  🙈

Anonymkode: 8d7aa...7b2

Skrevet

Vi tar kanskje et glas vin, sitter og prater om løst og fast. Kliner litt..legger oss tidlig og koser oss.

Nesten hver kveld. Forelskelse er nydelig.

Anonymkode: 07737...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...