Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Samt magesmerter, utmattelse og mørk brun urin - hva kan dette være symptomer på? Broren min hadde blodpropp for en mnd siden, og ble i dag sendt til sykehus med disse symptomene som har kommet de siste dagene. Jeg vet at ingen her inne kan vite nøyaktig hva det er, jeg spør bare fordi jeg ikke vet hva det kan tyde på. Kan det f.eks være gallesten? Anonymkode: 51040...192
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Nyreproblemer av noe slag tenker jeg. God bedring til broren din. Anonymkode: 8724c...814
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Leverbetennelse. Anonymkode: 3a606...5ab
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Leversvikt. Ingenting med nyrer å gjøre. Anonymkode: 432cf...806
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 Kan være galleblærerelatert. Jeg hadde sterke magesmerter, tissa noe som så ut som kaffe og hadde levertall som var rett under der jeg ville blitt gul, i følge sykepleieren. Jeg hadde en gallestein som satt fast, fikk galleblærebetennelse og det irriterte leveren såpass at jeg fikk høye levertall. Måtte ligge på sykehus i tre døgn med intravenøs antibiotika og siden fjerne galleblæren. Anonymkode: d9d5b...8bb
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 Leversykdom. Hos min kollega var det kreft. Anonymkode: e104f...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå