Gå til innhold

Abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om kvinneklinikker på sykehusene er stengt for timebestilling i påsketider? Jeg forsøkte å ringe i stad, men fikk beskjed om å ringe mellom 9-15 på hverdager. Helligdager går kanskje ikke som hverdager? Og er det noen som vet om man må benytte seg av sykehuset man sogner til? Eller gjelder fritt sykehusvalg i disse korona-tider?

Anonymkode: 2d6f8...db6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller gjelder fritt sykehusvalg i disse korona-tider?

Det gjør det nok, men vil tro at det å komme seg dit, er den største utfordringen. Vil tro det er dumt å velge et sykehus i nord om man er søring, f.eks. 

Anonymkode: 5d166...a56

Skrevet

Ser den. Er mannen som bor i Oslo, og siden jeg er der annenhver uke, så er det mest praktisk å ta det ved Ahus, den uken jeg er med han. Sånn i forhold til at man burde ha en person hos seg.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser den. Er mannen som bor i Oslo, og siden jeg er der annenhver uke, så er det mest praktisk å ta det ved Ahus, den uken jeg er med han. Sånn i forhold til at man burde ha en person hos seg.

Jeg mener jeg leste et sted at retten til fritt sykehusvalg er trukket nå under koronakrisen?

Jeg ville ringt Ahus direkte og forklart situasjonen og spurt om du kan gjennomføre det der.

Anonymkode: 93bd1...27a

Skrevet

Det er ikke lenger fritt sykehusvalg, og du må selvfølgelig uansett vente til hverdag.

Anonymkode: 02faa...ebe

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ringt og hørt der, ja. 

Anonymkode: 5d166...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...