Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 En far med drøss av unger, den ene dro haka og hele fjeset frem og tilbake over isdisken . Hendene like så . Men de kan vel ikke bli syke og ta med smitte hjem !? Var det ikke sånn ? Anonymkode: a9260...bbf
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Man kan vel ikke la små barn være hjemme alene, hvis man er aleneforelder og må i butikken og handle. Men man må kunne passe på dem så de ikke drar haka og hele fjeset over isdisken og andre steder. Eller tar og klasser på varer. Hvis man ikke kan det , har man enten ikke noe i butikken å gjøre, eller man har ikke fulgt med på hva som skjer i landet og hygieniske anbefalinger, eller man har usedvanlig dårlig kustus på barna. Anonymkode: 1b6b0...b2d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 At du gidder sier jeg også. Er så sykt kvalm og lei av den norske kjerringmentaliteten. Også når det gjelder menn. Nordmenn er blitt en forsamling pingler med konstant dødsangst. Alle går rundt og spruter antibac og leter etter utveier mellom sperrebånd, for å unngå influensa. Landet har tiltet fullstendig. Straks dette er over skal vi grave oss ned i bekymringer for klima. Jeg blir bare oppgitt og skjemmes over menneskeheten. Anonymkode: d9c1e...20d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: At du gidder sier jeg også. Er så sykt kvalm og lei av den norske kjerringmentaliteten. Også når det gjelder menn. Nordmenn er blitt en forsamling pingler med konstant dødsangst. Alle går rundt og spruter antibac og leter etter utveier mellom sperrebånd, for å unngå influensa. Landet har tiltet fullstendig. Straks dette er over skal vi grave oss ned i bekymringer for klima. Jeg blir bare oppgitt og skjemmes over menneskeheten. Anonymkode: d9c1e...20d Stakkars. Anonymkode: a9e6c...411
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: At du gidder sier jeg også. Er så sykt kvalm og lei av den norske kjerringmentaliteten. Også når det gjelder menn. Nordmenn er blitt en forsamling pingler med konstant dødsangst. Alle går rundt og spruter antibac og leter etter utveier mellom sperrebånd, for å unngå influensa. Landet har tiltet fullstendig. Straks dette er over skal vi grave oss ned i bekymringer for klima. Jeg blir bare oppgitt og skjemmes over menneskeheten. Anonymkode: d9c1e...20d Influensasesongen er jo over. Tror ingen tenker på den nå. Anonymkode: 1735c...9dc
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Skal det aldri bli nok av sånne innlegg som dette? Anonymkode: 4e21f...1b3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 Ja jeg har sønnen min med på butikken å det går helt fint. Han vet at han ikke skal ta på ting. Nå åpner jo snart skolen også så er butikken det minste problemet når det gjelder smitte. Er mye mer sannsynlig at han blir smittet på skolen enn en 5 minutters tur i butikken. Anonymkode: 1ccae...74b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Influensasesongen er jo over. Tror ingen tenker på den nå. Anonymkode: 1735c...9dc Du skjønte vel at det var et hånlig kallenavn på covid-19-epidemien? Anonymkode: 37f2b...381
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 Her går,hele slekten på butikken samtidig, for vi like å hamstre og hamstere går som regel i flokk. Og når vi først er på vår søken etter noe å hamstre i butikken, så hender det at vi må pusse nesen eller klø oss i ræven og med mangel på søppeldunker inne i butikken, så legger vi bare fra oss snåttepapiret mellom utvalget i fruktdisken og tørker hendene på en purreløk. Skjønner ikke dette hysteriet til enkelte, vi skal alle dø av noe og en gang må vi dø, så hvorfor ikke dø av en snørrete purreløk ? Anonymkode: e2ab4...4d3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg har sønnen min med på butikken å det går helt fint. Han vet at han ikke skal ta på ting. Nå åpner jo snart skolen også så er butikken det minste problemet når det gjelder smitte. Er mye mer sannsynlig at han blir smittet på skolen enn en 5 minutters tur i butikken. Anonymkode: 1ccae...74b Velger å ta deg på alvor. Og nei, skolen starter ikke enda. Du oppfordrer til akkurat det vi ble oppfordret til ikke å gjøre. Nemlig å slakke på restriksjonene som gjelder her og nå, fordi restriksjonene skal lempes litt på om noen uker. Så ender det med flere smittede og vi får enda strengere restriksjoner. Når det er sagt, så ser heller ikke jeg problemet med å ha et barn som kan oppføre seg ,med i butikken, med mindre dere drar til noen i risikogruppen senere. Anonymkode: 1b6b0...b2d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #12 Skrevet 9. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Velger å ta deg på alvor. Og nei, skolen starter ikke enda. Du oppfordrer til akkurat det vi ble oppfordret til ikke å gjøre. Nemlig å slakke på restriksjonene som gjelder her og nå, fordi restriksjonene skal lempes litt på om noen uker. Så ender det med flere smittede og vi får enda strengere restriksjoner. Når det er sagt, så ser heller ikke jeg problemet med å ha et barn som kan oppføre seg ,med i butikken, med mindre dere drar til noen i risikogruppen senere. Anonymkode: 1b6b0...b2d Har ikke slakket ned på noe som helst,sønnen min har vært med på butikken fra dag 1 med coronahysteriet. Ingen av oss har blitt smittet av den grunn. Jo 27.april starter skolen opp igjen å da er smittefare i butikken minste problem vi har. Mye mer sannsynlig at han blir smittet på skolen. Men jeg er ikke bekymret. Anonymkode: 1ccae...74b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #13 Skrevet 9. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo 27.april starter skolen opp igjen Du er klar over at 27. april ikke er det samme som nå? Det er godt over to uker til! Anonymkode: 37f2b...381
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #14 Skrevet 9. april 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke slakket ned på noe som helst,sønnen min har vært med på butikken fra dag 1 med coronahysteriet. Ingen av oss har blitt smittet av den grunn. Jo 27.april starter skolen opp igjen å da er smittefare i butikken minste problem vi har. Mye mer sannsynlig at han blir smittet på skolen. Men jeg er ikke bekymret. Anonymkode: 1ccae...74b 27.april ja, det er ikke nå. Anonymkode: 1b6b0...b2d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #15 Skrevet 9. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har ikke slakket ned på noe som helst,sønnen min har vært med på butikken fra dag 1 med coronahysteriet. Ingen av oss har blitt smittet av den grunn. Jo 27.april starter skolen opp igjen å da er smittefare i butikken minste problem vi har. Mye mer sannsynlig at han blir smittet på skolen. Men jeg er ikke bekymret. Anonymkode: 1ccae...74b Det handler joviale bare om å selv bli smittet. Det handler like mye om å ikke smitte andre! Anonymkode: 5a171...303
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #16 Skrevet 9. april 2020 Jeg har med meg barna i butikken innimellom. Jeg har en snart 7-åring som oppfører seg eksemplarisk i butikken. Anonymkode: 1529e...a2b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #17 Skrevet 9. april 2020 Syns det er rart av far å se på den store ungen som nesten sleiker ned hele isdisken jeg da. Ikke for min del. Men for ungen som smitter hele familien sin Anonymkode: a9260...bbf
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #18 Skrevet 9. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg har sønnen min med på butikken å det går helt fint. Han vet at han ikke skal ta på ting. Nå åpner jo snart skolen også så er butikken det minste problemet når det gjelder smitte. Er mye mer sannsynlig at han blir smittet på skolen enn en 5 minutters tur i butikken. Anonymkode: 1ccae...74b Så da er det bare å gi faen? Siden skolen alikevel skal åpnes om noen uker... Anonymkode: b66cb...473
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #19 Skrevet 10. april 2020 Jobber i dagligvare og folk tar fortsatt med ungene både i matbutikken og på senteret som ligger rett ved. Har skjedd hele perioden dette har pågått. Er også full aktivitet i byparken, lekeområdene, fotballbanene o.l. rundt her. Flere barn løper også frem og tilbake i nabolaget for å hoppe på trampoliner og leke. Anonymkode: c4a50...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå