Gå til innhold

Take away


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spiser dere take away om dagen? Jeg har latt være, men ser mange spiser det. Og jeg har så lyst på. Det burde vel være innafor?

Anonymkode: b1b13...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gjør vi, men bare fra steder der vi vet hvem som jobber, og vet at de er ekstremt nøye med hygienen. 

Anonymkode: de929...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det mange ganger de siste ukene. Det får være grenser for hysteri. Jeg bor forøvrig i en av de bydelene i Oslo som er hardest rammet. 
Ønsker å støtte opp om den lokale virksomheten så de ikke går konkurs.

Anonymkode: bb19d...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestiller endel take away generelt, men har fordi jeg er over normalen hysterisk ikke gjort det. Men etter 4 uker nå så skal det nå begynne å bestilles igjen! 

Anonymkode: b1b13...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det en gang, men da jeg observerte hva han som laget maten vår gjorde bak disken, så gikk jeg fra hele bestillingen selv om vi hadde betalt. Tror ikke han skjønte at vi så det, men han klødde seg innerst i ræven, og plukket rett på burgerbrødene våre etterpå, uten hansker , aldri mer handling på en utlendingssjappe, de er mye mer grisete enn oss nordmenn. 

Anonymkode: c6cb0...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjorde det en gang, men da jeg observerte hva han som laget maten vår gjorde bak disken, så gikk jeg fra hele bestillingen selv om vi hadde betalt. Tror ikke han skjønte at vi så det, men han klødde seg innerst i ræven, og plukket rett på burgerbrødene våre etterpå, uten hansker , aldri mer handling på en utlendingssjappe, de er mye mer grisete enn oss nordmenn. 

Anonymkode: c6cb0...460

😱

Anonymkode: b1b13...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Anonym bruker said:

Spiser dere take away om dagen? Jeg har latt være, men ser mange spiser det. Og jeg har så lyst på. Det burde vel være innafor?

Anonymkode: b1b13...0a2

det er helt greit :) smitter igjen gjennom mat, her spiser vi det som før

Anonymkode: 5d0c8...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det er helt greit :) smitter igjen gjennom mat, her spiser vi det som før

Anonymkode: 5d0c8...141

Jeg tenker at det blir Peppes idag!

Anonymkode: b1b13...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...