Gå til innhold

Årskort i dyreparken og coronavirus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte årskort til dyreparken og badelandet før coronaviruset kom. Men nå som så mye i dyreparken er stengt og badelandet er stengt er det rart man ikke kan få pengene tilbake/redusert pris. Det er jo så dyrt og man får jo ikke like mye igjen for pengene. 

Anonymkode: 2e8c1...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpte årskort til dyreparken og badelandet før coronaviruset kom. Men nå som så mye i dyreparken er stengt og badelandet er stengt er det rart man ikke kan få pengene tilbake/redusert pris. Det er jo så dyrt og man får jo ikke like mye igjen for pengene. 

Anonymkode: 2e8c1...4be

Det er kjipt, men dette er force majeure, og da er pengene tapt. 
Hvis alle skal få pengene tilbake går ting konkurs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hannasbananas skrev:

Det er kjipt, men dette er force majeure, og da er pengene tapt. 
Hvis alle skal få pengene tilbake går ting konkurs. 

Ah da skjønner jeg. Hadde ikke hørt om det begrepet før, måtte google det;). Jaja da er det ikke noe å gjøre med det. 

Anonymkode: 2e8c1...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpte årskort til dyreparken og badelandet før coronaviruset kom. Men nå som så mye i dyreparken er stengt og badelandet er stengt er det rart man ikke kan få pengene tilbake/redusert pris. Det er jo så dyrt og man får jo ikke like mye igjen for pengene. 

Anonymkode: 2e8c1...4be

se på det på den måten at du bidrar til at parken ikke går konkurs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestilt teaterbilletter, og jeg har fått gavekort på ny forestilling. Hvorfor er ikke mine penger tapt?

Anonymkode: b4c99...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parken er åpen, så bruk den slik at de får hjulene til å gå rundt. Nå er det en dyrepark som navnet tilsier, for øyeblikket er det ikke en fornøyelsespark. Om du ønsker det skal bli en fornøyelsespark igjen, bruk parken, legg igjen litt kroner der og opplev parken som en dyrepark som den er. 

Anonymkode: 11b03...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi kjøpt sesongkort til Tusenfryd, og regner med at de holder stengt denne sesongen. Og at jeg ikke får penger tilbake går greit, jeg vil jo gjerne at de skal kunne åpne opp igjen i 2021. 

Anonymkode: 771ee...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har eit nyåpna badeanlegg her jeg bor (åpna desember 2019). De har skrevet på sida si på Facebook at de frys årskorta for de som har det  i denne perioden  (men det er kanskje fordi det er stengt).

Anonymkode: f34e9...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Parken er fortsatt åpen. 

Anonymkode: 191fa...674

Ja vet den er åpen, men veldig mange ting der er stengt, til og med lekeplasser osv. Når man da har betalt dyrt for å benytte seg av en dyre/fornøyelsespark OG badeland og man bare får tilbud om dyrepark så er det jo ganske dårlig at vi som gjest må ta støyten for dette. Man burde i det minste kunne nedgradere årskortet til å gjelde kun dyreparken. Dyreparken tjener fint inn igjen det de taper.

HI

Anonymkode: 2e8c1...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...