GĂ„ til innhold

Vondt bryst🙁


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt pÄ siden av venstre bryst og litt opp mot under armen.

Litt vanskelig Ă„ forklare egentlig.Har prĂžvd Ă„ kjent etter litt, men klarer ikke kjenne noe kul.
Har ogsĂ„ innlegg i brystene sĂ„ det er nok vanskeligere for meg Ă„ kjenne om det er noe.Burde jeg vĂŠre bekymret?Er det vanskelig Ă„ fĂ„ legetime nĂ„ nĂ„r coronaen er «overalt»?😕

Anonymkode: c95c9...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Har vondt pÄ siden av venstre bryst og litt opp mot under armen.

Litt vanskelig Ă„ forklare egentlig.Har prĂžvd Ă„ kjent etter litt, men klarer ikke kjenne noe kul.
Har ogsĂ„ innlegg i brystene sĂ„ det er nok vanskeligere for meg Ă„ kjenne om det er noe.Burde jeg vĂŠre bekymret?Er det vanskelig Ă„ fĂ„ legetime nĂ„ nĂ„r coronaen er «overalt»?😕

Anonymkode: c95c9...fc8

Tror det skal vÊre greit Ä fÄ legetime. Mannen mÄtte ha akutt tannlege time, og fikk det pÄ noen fÄ timer. God bedring. 

Anonymkode: 14272...b5f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har vondt pÄ siden av venstre bryst og litt opp mot under armen.

Litt vanskelig Ă„ forklare egentlig.Har prĂžvd Ă„ kjent etter litt, men klarer ikke kjenne noe kul.
Har ogsĂ„ innlegg i brystene sĂ„ det er nok vanskeligere for meg Ă„ kjenne om det er noe.Burde jeg vĂŠre bekymret?Er det vanskelig Ă„ fĂ„ legetime nĂ„ nĂ„r coronaen er «overalt»?😕

Anonymkode: c95c9...fc8

Nei, jeg ringte her om dagen legekontoret og fikk time neste dag. Ring du.

Anonymkode: 8a3e0...f41

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...