Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Har vondt pĂ„ siden av venstre bryst og litt opp mot under armen. Litt vanskelig Ă„ forklare egentlig.Har prĂžvd Ă„ kjent etter litt, men klarer ikke kjenne noe kul. Har ogsĂ„ innlegg i brystene sĂ„ det er nok vanskeligere for meg Ă„ kjenne om det er noe.Burde jeg vĂŠre bekymret?Er det vanskelig Ă„ fĂ„ legetime nĂ„ nĂ„r coronaen er «overalt»?đ Anonymkode: c95c9...fc8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Akkurat nĂ„, Anonym bruker skrev: Har vondt pĂ„ siden av venstre bryst og litt opp mot under armen. Litt vanskelig Ă„ forklare egentlig.Har prĂžvd Ă„ kjent etter litt, men klarer ikke kjenne noe kul. Har ogsĂ„ innlegg i brystene sĂ„ det er nok vanskeligere for meg Ă„ kjenne om det er noe.Burde jeg vĂŠre bekymret?Er det vanskelig Ă„ fĂ„ legetime nĂ„ nĂ„r coronaen er «overalt»?đ Anonymkode: c95c9...fc8 Tror det skal vĂŠre greit Ă„ fĂ„ legetime. Mannen mĂ„tte ha akutt tannlege time, og fikk det pĂ„ noen fĂ„ timer. God bedring. Anonymkode: 14272...b5f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har vondt pĂ„ siden av venstre bryst og litt opp mot under armen. Litt vanskelig Ă„ forklare egentlig.Har prĂžvd Ă„ kjent etter litt, men klarer ikke kjenne noe kul. Har ogsĂ„ innlegg i brystene sĂ„ det er nok vanskeligere for meg Ă„ kjenne om det er noe.Burde jeg vĂŠre bekymret?Er det vanskelig Ă„ fĂ„ legetime nĂ„ nĂ„r coronaen er «overalt»?đ Anonymkode: c95c9...fc8 Nei, jeg ringte her om dagen legekontoret og fikk time neste dag. Ring du. Anonymkode: 8a3e0...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ