Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Jeg har sagt nei til besøk av veninna mi, foreldre og søsken. Har ikke besøkt noen og nesten isolert oss. Så om 2 uker skal jeg jobbe i bhg, yngste barnet skal i en annen barnehage og eldste på skolen. Plutselig skal vi tre omgås andre barn og voksne på tre forskjellige arenaer med mange andre og stor forhøyet smitterisiko. Da kan vi brått være sammen alle andre på jobb, skole og bhg, men ikke familie og venner? Da føles den nasjonale dugnaden forgjeves. 😣 Måtte bare få ut litt frustrasjon et sted. Vet det er andre som har det verre. Anonymkode: 6d658...8a6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Den er jo slett ikke forgjeves, for man har klart å stagge smitten og gi helsevesenet det pusterommet de trenger for å klare å gi forsvarlig behandling og for å slippe tilstander man har i bla Italia, hvor man ikke har utstyr til å hjelpe alle. Det er ikke til å unngå at flere blir syke, det vil være umulig så lenge en vaksine eller medisin ikke finnes. Alt i samfunnet kan ikke lukkes ned totalt frem til det skjer, da kollapser jo alt, og følgene av det blir nok mye verre enn hva viruset fører med seg. Anonymkode: e1c4e...2b8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har sagt nei til besøk av veninna mi, foreldre og søsken. Har ikke besøkt noen og nesten isolert oss. Så om 2 uker skal jeg jobbe i bhg, yngste barnet skal i en annen barnehage og eldste på skolen. Plutselig skal vi tre omgås andre barn og voksne på tre forskjellige arenaer med mange andre og stor forhøyet smitterisiko. Da kan vi brått være sammen alle andre på jobb, skole og bhg, men ikke familie og venner? Da føles den nasjonale dugnaden forgjeves. 😣 Måtte bare få ut litt frustrasjon et sted. Vet det er andre som har det verre. Anonymkode: 6d658...8a6 Mye kan være endret om 2 uker. Anonymkode: 06965...176
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Sånn er det når man har en jobb. Vi jobber i helsevesenet og barna har vært på skole og barnehage. Vi ser heller ikke familie og venner. Besteforeldrene møter vi ikke fordi vi ikke ønsker å smitte de. De fleste venner er ikke i risikosonen, men vi ser jo at dugnaden om å holde avstand hjelper! Norge har foreløpig kontroll! Verden er litt anderledes nå, men vi må alle gjøre vårt beste for å få det til på best mulig måte. Kanskje lærer vi litt nytt oppi dette her? Anonymkode: 22a94...f19
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Du er vel ikke så skarp, da. Anonymkode: e5d4b...396
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Jeg vet nå ikke gelt om det åpner enda. Mye kan snu på 14dager. Når de faktisk stengte Norge ble jeg veldig overrasket. Anonymkode: fe683...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå