Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Han reiste for å jobbe og besøke familie i England i februar, planen var at han skulle komme tilbake i slutten av mars. Han har fast boplass og oppholdstillatelse her og har bodd her i flere år. Men nå er vi usikre når han bør komme tilbake, jeg har høyt blodtrykk og er dermed i risikogruppa. Han har ikke bestilt billetter ends fordi vi ikke visste hva ståa var siden han er engelsk statsborger. Har skjønt det sånn at han kan komme hjem når han vil, men bør vi vente? Det kan jo bli himla lenge i så fall Anonymkode: 35cf0...b80
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Han kan jo komme når han vil, men han må jo gå rett i karantene ved ankomst. Og du bør ikke være i nærkontakt med ham i løpet av den tida. Anonymkode: 6f3ee...027
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Han kan jo komme når han vil, men han må jo gå rett i karantene ved ankomst. Og du bør ikke være i nærkontakt med ham i løpet av den tida. Anonymkode: 6f3ee...027 Dette. Er han medlem av norsk folketrygd? Handler jo ikke om deg, men ville tatt det med i beregningen for hvor han oppholder seg. Anonymkode: 8dabd...a90
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Han er medlem aav norsk folektrygd og har de samme rettighetene som meg. Jeg mener det ble sagt sist pressekonferanse at kommuner oppfordres til å ordne hotell eller andre passende plasser til de som må i karantene, kan det stemme? HI Anonymkode: 35cf0...b80
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er medlem aav norsk folektrygd og har de samme rettighetene som meg. Jeg mener det ble sagt sist pressekonferanse at kommuner oppfordres til å ordne hotell eller andre passende plasser til de som må i karantene, kan det stemme? HI Anonymkode: 35cf0...b80 Akkurat det hørtes i så fall helt glimrende ut! Da får de ellers tomme hotellene en slant og kommunen får mindre risiko. Hør med kommunen! Anonymkode: 8dabd...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå