Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Eller har barn som har bursdag, hvordan feirer dere dette? Har dere gjester? Anonymkode: 1bcfb...46a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Kake og FaceTime med familie og venner. 😊 Anonymkode: 2014b...3b0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Det er vanlig feiring her hjemme i huset med oss som er her. Selskap har vi ikke, så det har blitt noen telefoner hit og dit. Vi har mange som har bursdag i mars og april, så vi pleier uansett å samle opp litt. Det pleier også å være avsluttning på ishockey og oppstart på fotballen samtidig som påske er rundt hjørnet, så vi prøver å få til en felles bursdagsfeiring i mars og en i april. Noen gaver har blitt levert på en eller annen måte og noen venter vi med til vi har selskap. Vi så for oss at det ble rolige dager for oss alle nå i disse dager, de fleste ungene har late dager vi voksne jobber mer enn normalt slik at fritid har vi ikke nå heller. Nesten alle har samfunnskritiske jobber (hun ene har egentlig ikke det, men permitert og inkaldt av kommunen siden hun har jobbet i helse før. Så der jobber hun døgnet rundt nå) Anonymkode: 4ed30...035
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Jeg har bursdag om noen dager, feirer med familien jeg bor sammen med på dagen, med ei venninne over facetime på kvelden. Noen i klassen til mellomste skulle ha feiret 1. april, og sendte avlysning, da var det mange foreldre som reagerte. Barna må da få feire bursdagen sin, dere kan ikke avlyst, men må bare utsette. Feiringer blir kanskje ikke tett opptil datoen, men det blir feiring Anonymkode: a6f53...487
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller har barn som har bursdag, hvordan feirer dere dette? Har dere gjester? Anonymkode: 1bcfb...46a Jentungen hadde bursdag her om dagen. Vi tok drive-in på Mc Donalds, kake og gaver hjemme. Vi hadde ingen gjester. Kunne invitert en fra klassen, men ho ønslet ikke det. Vi hadde flaks, for hadde tatt klassebursdagen på forhånd. Anonymkode: 15c7e...8a9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 En gutt i gata hos oss hadde (8 års) bursdag i dag. Han banker opp alle, og moren skjønner ikke at han av den grunn, ikke fikk gratulasjoener. Vi gratulerte ham ikke, og det var bevisst. Anonymkode: 611a9...08f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: En gutt i gata hos oss hadde (8 års) bursdag i dag. Han banker opp alle, og moren skjønner ikke at han av den grunn, ikke fikk gratulasjoener. Vi gratulerte ham ikke, og det var bevisst. Anonymkode: 611a9...08f 🤷🏼♀️🙈 Anonymkode: 4eff3...14c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Tenåringen valgte middag og kake som jeg bakte. Hadde selvfølgelig ikke gjester, bare koste oss sammen vi 4 som bor her. Anonymkode: 2bb45...744
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: En gutt i gata hos oss hadde (8 års) bursdag i dag. Han banker opp alle, og moren skjønner ikke at han av den grunn, ikke fikk gratulasjoener. Vi gratulerte ham ikke, og det var bevisst. Anonymkode: 611a9...08f Sier mer om dere! Anonymkode: cd37d...e57
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 Jeg har bursdag om et par dager. Blir bare meg og barna. De vil lage middag og dessert til oss, så det blir koselig. Ut over det blir det ikke noe feiring. Regner med at mine foreldre ringer og å få melding fra en venninne. Både jeg og ene barnet er i risikogruppe så tar ingen sjanser. Anonymkode: 20236...9cd
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller har barn som har bursdag, hvordan feirer dere dette? Har dere gjester? Anonymkode: 1bcfb...46a Ikke gjester. Feiret med kun familien (dem som bor i samme hus) med god mat. Gikk en tur med to venninner etterpå. Herlig bursdag! Anonymkode: 046b1...a02
Hannasbananas Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: En gutt i gata hos oss hadde (8 års) bursdag i dag. Han banker opp alle, og moren skjønner ikke at han av den grunn, ikke fikk gratulasjoener. Vi gratulerte ham ikke, og det var bevisst. Anonymkode: 611a9...08f Atte hæ?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 Jeg har bursdag om noen dager. Skal bake kake eller lage noe god mat og invitere mamma. Så tar jeg med kake på jobb. Men det store slabberaset utgår i år 😊 Anonymkode: eca97...4b6
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #14 Skrevet 9. april 2020 Kake og god middag med kjernefamilien. Resten av feiringen er utsatt på ubeste.t tid. Anonymkode: 01ee3...995
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #15 Skrevet 9. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Sier mer om dere! Anonymkode: cd37d...e57 Jeg hadde heller ikke gratulert en mobber. Anonymkode: 023bf...430
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #16 Skrevet 9. april 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde heller ikke gratulert en mobber. Anonymkode: 023bf...430 Smålig av voksne å ikke gratulere et barn med dagen fordi han utagerer. Det er nok en grunn til at han er som han er, vanskelige forhold hjemme eller en diagnose av noe slag. Anonymkode: b4429...ed9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #17 Skrevet 9. april 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Smålig av voksne å ikke gratulere et barn med dagen fordi han utagerer. Det er nok en grunn til at han er som han er, vanskelige forhold hjemme eller en diagnose av noe slag. Anonymkode: b4429...ed9 Noen barn ER faktisk BARE slemme. Seff forskjell på om det er snakk om en 7-åring og en 12-åring, da. Anonymkode: 023bf...430
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #18 Skrevet 9. april 2020 Jeg har bursdag nå i påsken. Pleier ikke å feire noe særlig uansett, så bursdagen blir nok ganske lik som vanlig. Håper på å få sove lenge, få bursdagstegninger fra unga og slippe å fikse frokost selv 😅 Gave fra mann og barn har jeg alt fått, og ellers så kommer nok foreldrene mine til å vippse noe i gave. Lurer på om jeg skal bake en kake. Er ikke bortskjemt med å få kake på bursdagen min, må isåfall fikse det selv. Men har ihvertfall store planer om å feire med litt champis. 2 av tantebarna mine har bursdag nå i april, jeg håper vi kan få feire de i mai 😊 Anonymkode: 4d0ea...df9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2020 #19 Skrevet 9. april 2020 Min yngste har bursdag idag. Litt sårt for han, da vi for første gang skulle ha vært til Danmark for å feire med familie som bor der. Men i stedet har vi arransjert overraskelse med famillien på teams hvor vi skal spise kake sammen og snakke og kose oss som om vi var i samme rom. Anonymkode: f41f9...0fb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #20 Skrevet 10. april 2020 On 4/8/2020 at 10:09 PM, Anonym bruker said: Eller har barn som har bursdag, hvordan feirer dere dette? Har dere gjester? Anonymkode: 1bcfb...46a han fikk be 2 klasser kamerater, så var de ute, vi har gapehauk i nærheten så grillet pølser og de fikk kake og is. så kom besteforeldrene på middag dagen etter. har en i februar ( så han fikk feiret vanlig ) han i April fikk jo ikke feiret sånn han pleier og heller ikke søstern som blir 1 år den 10 mai,men for hennes del betyr det ikke så mye likvel vel da hun ikke skjønner, verre for han på 9,men han var heldigvis veldig fornøyd Anonymkode: df48b...2b1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #21 Skrevet 10. april 2020 På 9.4.2020 den 1.11, Anonym bruker skrev: Sier mer om dere! Anonymkode: cd37d...e57 Jeg hadde aldri gått å gratulert ett barn som hadde banket opp barnet mitt. Og aldri i verden om jeg hadde tvunget barnet mitt til å gratulerer mobberen!! Anonymkode: a59c9...441
Hengebukksvinet Skrevet 10. april 2020 #22 Skrevet 10. april 2020 På 8.4.2020 den 23.39, Anonym bruker skrev: En gutt i gata hos oss hadde (8 års) bursdag i dag. Han banker opp alle, og moren skjønner ikke at han av den grunn, ikke fikk gratulasjoener. Vi gratulerte ham ikke, og det var bevisst. Anonymkode: 611a9...08f Hvor smålig er det egentlig mulig å bli?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #23 Skrevet 10. april 2020 På 8.4.2020 den 23.39, Anonym bruker skrev: En gutt i gata hos oss hadde (8 års) bursdag i dag. Han banker opp alle, og moren skjønner ikke at han av den grunn, ikke fikk gratulasjoener. Vi gratulerte ham ikke, og det var bevisst. Anonymkode: 611a9...08f Du tuller håper jeg? Du tror gutten gjør dette fordi han er ond eller? Sånn oppførsel kommer oftest fordi han sliter. At voksne?????? folk straffer ham slik hjelper jo ikke akkurat på. Anonymkode: 6287a...8f5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2020 #24 Skrevet 10. april 2020 2 timer siden, Hengebukksvinet skrev: Hvor smålig er det egentlig mulig å bli? Jo, det finnes ingen grenser for det. Anonymkode: 611a9...08f
Hengebukksvinet Skrevet 10. april 2020 #25 Skrevet 10. april 2020 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det finnes ingen grenser for det. Anonymkode: 611a9...08f Tydeligvis ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå