Gå til innhold

Niese som henger ute i sentrum med stor gjeng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror er skilt, og har en datter på 15 som bor 50/50 hos han og ekskona. Denne jenta henger utrolig mye rundt i sentrum her vi bor. I sommer feks så var hun ute i sentrum til 23.30 fredager og lørdager. Dette har vært verst når hun er hos moren. Nå velger hun å bo mest hos henne (faren er strengere). 
De siste dagene har jeg sett henne i sentrum, sammen med den vanlig me gjengen. I dag var de 11 ungdommer sammen, og de holdt IKKE 1-meters avstand akkurat. Jeg tror ikke min bror vet at hun henger ute med gjengen nå. Og jeg blir bekymret i forhold til feks overføring av smitte til besteforeldrene. Jeg håper hun holder seg unna de nå. Men jeg blir så irritert på hele opplegget. Særlig på min ekssvigerinne som ikke klarer å sette grenser - aldri klart det (det drikkes mye alkohol også), og på min bror som ikke klarer å sette ned foten. 

Kommer nok til å ta dette opp med han, men mulig han blir fornærmet.

Anonymkode: a17a8...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å ta praten med ham. Det kan også være lurt å tipse lokalt politi og/eller kommunelegen om at ungdommene møtes i så store grupper og ikke respekterer avstand til andre.

Anonymkode: b437a...ae6

Skrevet

Snakk med niesen din og snakk med broren din. Hvis det ikke bedrer seg umiddelbart tipser du politiet.

Anonymkode: 019c3...ba5

Skrevet

synes ikke du har noe med dette. Folk må gi seg og være så sykt hysteriske

Anonymkode: 07810...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...