Gå til innhold

Suger dere mannen deres hver gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han vil alltid suges på morgenen før vi står opp og drar på jobb og ofte på kveldene også. Noen ganger vil han at vi ligger sammen først og bli sugd på slutten når han kommer, men ofte vil han bare suges og det er jo ganske kjedelig.

Anonymkode: 4572d...fc8

Gud hjelpe! Det for da være grense for egoisme! Jeg kan fint suge elskeren min hver gang vi har sex, men det går da to veier. Ingen mann med fornuften innabords forlanger en blowjob til han kommer hver dag. Bare det at han forlanger det er et tegn på at du bør flytte!

Anonymkode: 9bd16...6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten hver gang vi har sex ja (men da som regel i 69), men det er lang fra hver dag. Og da er det fordi jeg har lyst, hadde jeg ikke hatt lyst så hadde jeg ikke gjort det. Hva som er vanlig og hva "alle andre" gjør har null betydning.

Anonymkode: b8da6...5b1

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det eksen din gjorde er overgrep og det er nok derfor du sliter med å gå ned på mannen. Står i loven at å skaffe seg seksuell nytelse med makt eller tvang er voldtekt. Hadde anmeldt alle jævler som holder på slik eller hvertfall trua alle mannfolk som prøver å tvinge meg og som er respektløs mot meg hvis det skjer og dumpa de. 

Anonymkode: d3e13...817

Jeg vet jeg var utsatt for et overgrep, men som ungdom tenkte jeg ikke så langt. "Alle" sugde jo.. 

Vi var ikke sammen så lenge etter det, men kjenner det har satt dype spor. Tok det også opp hos traumepsykologen jeg gikk til for andre ting, så har for så vidt bearbeidet hendelsen. Det skjedde for nærmere 20 år siden. Men følelsen av å gå ned på en mann byr meg fortsatt imot. 

Anonymkode: d1afb...8bb

Skrevet

Jeg suger aldri. Han spør heller ikke om det. Jeg prøvde et par ganger å suge for jeg ville prøve det. Men jeg likte det ikke. Du får ta en prat med din mann og si at du bestemmer hva du skal gjøre seksuelt. Han skal ikke mase seg til noe.. 

Anonymkode: 9f658...d21

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han vil alltid suges på morgenen før vi står opp og drar på jobb og ofte på kveldene også. Noen ganger vil han at vi ligger sammen først og bli sugd på slutten når han kommer, men ofte vil han bare suges og det er jo ganske kjedelig.

Anonymkode: 4572d...fc8

Bit neste gong. 

Skrevet

Si det er greit - men at han skal levere samme tjeneste til deg først.  Hver gang. 

Anonymkode: 7e5be...871

Skrevet

Du er jo hans sexslave som han kan be om hva han vil når han vil, uten å gi noe tilbake. Han manipulerer deg og det virker som han har utrolig dårlige holdninger til damer. Få deg en bedre mann!

Anonymkode: 44765...64e

Skrevet

Nei vil ikke tro det er vanlig hver dag🤪 jeg kan i perioder suge eller runke samboer til han kommer ofte men det er fordi jeg liker og tilfredstille han og se han komme😛 det er tilfredstillende for meg. Vi har ofte sex også da og han koser med meg også🙂 

Anonymkode: 23452...769

Skrevet

Suger gjerne når vi skal ha sex og gjerne til han kommer,men ALDRI hver dag, det blir for mye.

Han bør respektere at du sier Nei

Anonymkode: 66e16...6a3

Skrevet

Jeg suger hver gang, men aldri til han kommer. Vi gjør dette som forspill. Jeg blir opphisset og vet hva som venter meg når jeg er ferdig. 🤗

Anonymkode: 77c56...a1f

Skrevet
22 timer siden, Syngensang skrev:

Bit neste gong. 

Hehehe 😂👏👏🏆

Anonymkode: 77c56...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...