Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Jeg har en kronisk syk datter på 10 år. Jeg jobber selv i bhg, og lurer da på rettighetene mine. Sender hun heller ikke på skolen 27 april. Jeg kan ikke gå på jobb å møte 90 barn og 25 voksne og deretter gå hjem til henne. Regner med andre er i samme båt, noen som har sjekker opp dette? I.o.m at jeg ikke bør kunne dra på jobb, skal jeg kjøre på med sykt barn dager? Har jeg rett på å få overført far sine syktbarndager til meg i tillegg? Har jeg rett til sykemelding? Skal selvf ringe på tirsdag, til noen som kan gi meg svar, men hvem skal jeg ringe? Helsedirektoratets telefon? Kommunen? Anonymkode: fd77e...d6f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Nav.no og søk opp omsorgspenger. Informasjonen du trenger skal stå der. Anonymkode: 76bbb...36c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 På pressekonferansen i dag sa FHI at de skulle komme med en oversikt som viste hva de mente var barn i risikogrupper. Hvis hun hører innenfor en av de gruppene har du krav på omsorgspenger. Oversikten skulle komme før bhg åpnet. Anonymkode: a6c8b...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå