Gå til innhold

Går du på do forran mannen og barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nr 1, og nr 2.

Anonymkode: e25d4...5c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Som oftest kommer det en eller annen inn når jeg er på do. Hvis jeg må nr 2 så går jeg på do selvom mannen står i dusjen. 

Anonymkode: 380f0...b63

Skrevet

Barnet mitt ja, hun er såå mammadalt 😅 Men ikke kjæresten, bor ikke sammen ennå, men når vi er til hverandre lukkes døra godt ved dobesøk ja. Tisset en gang mens han var i dusjen før jeg skulle dusje sammen med ham. Kunne aldri gjort nr 2.

Anonymkode: 83d04...a79

Skrevet

Nei, bare bakk!

Anonymkode: c929d...27c

Skrevet

Aldri.

Anonymkode: 7784e...526

Skrevet

Helst ikke, men må man, så må man.

Når det er sagt er alenetid på badet et must, og det skal virkelig være krise for at jeg slipper noen andre enn småbarn inn mens jeg er der. 

Anonymkode: 76667...7a8

Skrevet

Ja, 3 åringen lar meg aldri være i fred 😜

Anonymkode: ae566...ec8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, 3 åringen lar meg aldri være i fred 😜

Anonymkode: ae566...ec8

Rettelse: Du setter aldri grenser for 3-åringen🤪

Anonymkode: 7784e...526

Skrevet

Tisser med barna på badet, ikke kjæresten. 

Anonymkode: 41656...3dc

Skrevet

Helst ikke, og Iallefall ikke når jeg bæsjer. Klarer ikke bæsje med andre i rommet. Gjør unntak for ettåringen.

Anonymkode: 377c1...6a2

Skrevet

Tisse, null stress.. bæsje, alene! Hvis jeg må så er minstemann med, men når han blir eldre vil han også vente utenfor.

Anonymkode: 54f4e...518

Skrevet

Er det ikke ett fett om man bæsjet eller tisser? En går jo på do uansett... Jeg, mannen, og barna går på do selv om det er noen andre på badet. 

Skrevet

Nei. 

Hadde med ungene da de var helt små, type i vippestolen, men ser ingen grunn til å gå på do med tilskuere ellers 

Vi har tre doer i huset så ingen trenger gå på do et sted det er opptatt. 

Anonymkode: 75965...48b

Skrevet

Ja, her er det fritt vilt

Anonymkode: 4cea3...d49

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, her er det fritt vilt

Anonymkode: 4cea3...d49

Husker for noen år tilbake før barna var født, var jeg og samboer på en holme en sommer. På den holmen var det en type utedo med to doer ved siden av hverandre. Da bæsjet vi begge samtidig, da ble den bariæren brutt kan du si. Vi er begge åpen om sånne ting, så det falt seg naturlig. Vi er en god match😄

Skrevet

Bare tisser.  

Anonymkode: 2e7ad...977

Skrevet

Ja, men de rømmer fort når jeg sier mamma bæsjer. Hvis jeg "bare" tisser skal de gjerne slå av en prat... Alt de måtte lure på akkurat de 2 minuttene, men kan være tause i 2 timer før jeg går på do 🤦‍♀️

Skrevet

Tisser gjør jeg foran både mann og barnet mitt, nummer 2 gjør jeg aldri foran mannen og helst ikke foran barnet mitt. Men når jeg er alene med han så hender jeg jeg må det da han bare er 1 1/2 år og jeg må holde et øye på han. 

Anonymkode: 1438e...f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...