Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Jeg skjønner det ikke. I feks første klasse skal de sitte med 2 meter mellom seg, men de største i barnehage som er nesten samme alder skal være full avdeling. Hvordan tenker de? Anonymkode: b223a...af8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Jøss, har smittevernsanbefalingene fra myndighetene kommet allerede? Trodde ikke de var klare enda? Hvor finner jeg dem? Anonymkode: 2005d...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 De tenker nok at et sted må man sette grensen, og da er det naturlig å skille på barnehage og skole. Jeg er sikker på at de som jobber med førskolebarna har smittevern i tankene hele tiden og jobber med å holde avstand så godt det lar seg gjøre, på lik linje med alle som jobber med barn. Barn smitter ikke så lett som voksne, og det er selvsagt umulig å holde småbarn på 2 m avstand hele tiden. Det er visst mange som ikke skjønner særlig for tiden... Anonymkode: b073a...a31
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Vet vi at barn ikke smitter så lett eller er de skjulte smittebomber med lite/ingen symptom? Trodde det var litt av problemet i Italia at barna ble sendt til besteforeldre og så smittet de. Anonymkode: 9d9e8...075
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 Jeg lurer på det samme Anonymkode: bc386...9c5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet vi at barn ikke smitter så lett eller er de skjulte smittebomber med lite/ingen symptom? Trodde det var litt av problemet i Italia at barna ble sendt til besteforeldre og så smittet de. Anonymkode: 9d9e8...075 Det er vel ingen som er så dumme at de lar barna sine besøke besteforeldrene i disse tider? Virker som om en del mener at barnehager og skoler skal holde stengt, slik at man fritt kan besøke besteforeldre og andre i risikogrupper. Det kan man selvsagt ikke. Det er viktigere at samfunnet åpnes litt opp igjen enn at besteforeldre skal få besøk av barnebarn. Besteforeldre bør skjermes mot kontakt uansett. Anonymkode: 2005d...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ingen som er så dumme at de lar barna sine besøke besteforeldrene i disse tider? Virker som om en del mener at barnehager og skoler skal holde stengt, slik at man fritt kan besøke besteforeldre og andre i risikogrupper. Det kan man selvsagt ikke. Det er viktigere at samfunnet åpnes litt opp igjen enn at besteforeldre skal få besøk av barnebarn. Besteforeldre bør skjermes mot kontakt uansett. Anonymkode: 2005d...e1d Jeg refererte til at barn ikke smitter så lett. Lurte på om det har kommet frem noen sted. Trodde det bare var kommet frem at de blir lite påvirket. Men ja, man bør holde seg unna besteforeldre. Regner med du ikke trakk konklusjonen om at jeg mener alt ble være stengt for at barna skal få være med besteforeldrene sine. Vi trenger ikke gå hardt inn for å tolke det folk skriver negativt. Anonymkode: 9d9e8...075
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ingen som er så dumme at de lar barna sine besøke besteforeldrene i disse tider? Virker som om en del mener at barnehager og skoler skal holde stengt, slik at man fritt kan besøke besteforeldre og andre i risikogrupper. Det kan man selvsagt ikke. Det er viktigere at samfunnet åpnes litt opp igjen enn at besteforeldre skal få besøk av barnebarn. Besteforeldre bør skjermes mot kontakt uansett. Anonymkode: 2005d...e1d Det er faktisk ikke alle besteforeldre som er over 65 år så de er i risikogruppen! Vi er ofte på besøk hos foreldrene mine å skal på middag der i påsken. Vi skal også gå på turer sammen nå i påsken,veldig kjekt for både barnebarn og bestemor. Anonymkode: f711d...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå