Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Hei Barnet mitt har Astma,men sånn jeg forstår går ikke det under risiko gruppen, eller har jeg misforstått helt her, jeg mener jo at dette er i risikogruppen da det går på luftsveier og lunger,men uansett så må barnet bli hjemme da jeg er i risiko gruppe pga hjertefeil. Tror dere at de i risiko gruppen kommer seg på jobb eller skolen før sommerferien? Anonymkode: b0ada...53b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 I følge forskning.no er astmapasienter i risikogruppen (med forbehold om eventuelle endringer siden artikkelen er skrevet) https://forskning.no/sykdommer-virus/hvem-er-egentlig-i-risikogruppen-for-korona/1659901 Vanskelig å si hva som kan skje fremover. Ikke en gang ekspertene vet det. Håper dere holder dere trygge og friske. Anonymkode: 94011...59d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: I følge forskning.no er astmapasienter i risikogruppen (med forbehold om eventuelle endringer siden artikkelen er skrevet) https://forskning.no/sykdommer-virus/hvem-er-egentlig-i-risikogruppen-for-korona/1659901 Vanskelig å si hva som kan skje fremover. Ikke en gang ekspertene vet det. Håper dere holder dere trygge og friske. Anonymkode: 94011...59d Takk for svar og link Men uansett så må han jo være hjemme pga meg. Anonymkode: b0ada...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå