Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Noen som har en god historie å dele så eg får noe morsomt å lese på? Sliter med å sove da angsten tar over, så prøver å distrahere den... 😉 😊 Anonymkode: 34416...4b3
laminas Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Denne er flau! Jeg hadde akkurat flyttet inn i en ny leilighet. Han jeg leide leiligheten av, var en ung og kjekk type, en sånn viktigper, uten særlig humor, og med en ganske så streng holdning. Jeg hadde kun møtt han en gang, og så var det en dag, da, hvor han skulle komme innom leiligheten for å sjekke et vindu på kjøkkenet. Han ringte og sa han var tre minutter på unna, og jeg ba han om å bare komme inn, uten å måtte ringe på, siden jeg holdt på med noe på kjøkkenet. Jeg hadde vært i litt dårlig form, og sleit litt med magen. I det jeg hører han gå oppover trappen, så skjer det som ikke skulle skje, og som aldri skjer ellers; jeg får akutt magesmerter og plutselig får jeg diare. Jeg klarer ikke holde meg, og det er akkurat som at en propp ble røsket ut, og jeg hadde tidenes uhell midt på kjøkkengulvet i det han går inn døra. Jeg rekker ikke å gjøre noe før han plutselig står foran meg og resulteret av megesmertene. Jeg trodde jeg skulle dø av flauhet. Jeg fikk kastet han ut og ropte etter han at vi fikk avtale et nytt møte. (Han hadde kjørt halvannen time for å komme til meg). Han ble en blanding mellom brydd og sint. Resten husker jeg ikke, siden jeg ble så utrolig flau. Dette skjedde i fjor, og jeg var 32 år og synes denne fortsatt er så utrolig flau 😅
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, laminas skrev: Denne er flau! Jeg hadde akkurat flyttet inn i en ny leilighet. Han jeg leide leiligheten av, var en ung og kjekk type, en sånn viktigper, uten særlig humor, og med en ganske så streng holdning. Jeg hadde kun møtt han en gang, og så var det en dag, da, hvor han skulle komme innom leiligheten for å sjekke et vindu på kjøkkenet. Han ringte og sa han var tre minutter på unna, og jeg ba han om å bare komme inn, uten å måtte ringe på, siden jeg holdt på med noe på kjøkkenet. Jeg hadde vært i litt dårlig form, og sleit litt med magen. I det jeg hører han gå oppover trappen, så skjer det som ikke skulle skje, og som aldri skjer ellers; jeg får akutt magesmerter og plutselig får jeg diare. Jeg klarer ikke holde meg, og det er akkurat som at en propp ble røsket ut, og jeg hadde tidenes uhell midt på kjøkkengulvet i det han går inn døra. Jeg rekker ikke å gjøre noe før han plutselig står foran meg og resulteret av megesmertene. Jeg trodde jeg skulle dø av flauhet. Jeg fikk kastet han ut og ropte etter han at vi fikk avtale et nytt møte. (Han hadde kjørt halvannen time for å komme til meg). Han ble en blanding mellom brydd og sint. Resten husker jeg ikke, siden jeg ble så utrolig flau. Dette skjedde i fjor, og jeg var 32 år og synes denne fortsatt er så utrolig flau 😅 God historie, men fullstendig urealistisk. Du klarte ikke gå de få meterne til do, men bæsja der du sto? Var du naken da, siden bæsjen landa på gulvet og ikke inni buksen og trusen? Anonymkode: 2359b...f14
laminas Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Nei, vettu, i en periode sleit jeg veldig med magen, og da kom det akutt. Hadde skjørt, med truse, så klart.. men jeg var veldig løs i magen. Helt sant!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 Dette er faktisk en helt sann historie. Jeg jobber som assistent på en skole, der jeg jobber med en elev som har veldig nedsatt hørsel. Vi bruker derfor mikrofon som går på et høytalersystem i klasserommet, slik at denne eleven hører hva de voksne sier. Jeg måtte selvfølgelig på do, og var rimelig dårlig i buken for å si det mildt. Og siden mikrofonen var på, fikk hele klasserommet, med lærere, høre meg banne og sverte over doskåla, samt påfølgende fise og splættelyder fra doen.... Jeg skjønte ingenting før jeg kom tilbake i klasserommet og ble møtt av to illrøde lærere og 23 elever som lå langflate over pultene og lo seg skakk i hjel. Gjett hvem som nå både tar av seg mikrofonen og slår den av før toalettbesøk på jobben... Anonymkode: 64ca3...e90
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Jeg hadde vært på fest. Dagen etter hadde jeg såkalt festmage. Jeg prompet mye. Jeg leide leilighet i kollektiv sammen med 2 andre jenter. Hun ene hadde kjæresten sin på besøk. De satt på kjøkkenet og døren til rommet mitt stod åpent. Jeg kjente fis ville ut, men har faktisk alltid vært plaget med at selv om jeg presser så kommer den ikke! Den trekker seg liksom alltid inn igjen. Men denne gangen skjedde det selvfølgelig ikke. Jeg presset ikke, men lot den gli stille og naturlig ut som alltid går bra. Med andre ord så knep jeg ikke igjen. Men den kom altså høylytt!! Jeg tenkte jo at den ville krype inn igjen slik som alle andre fisene mine gjør når jeg kan fise alene. Men denne brøt seg ut! Jeg hører selvfølgelig at de på kjøkkenet sitter og holder inne latteren...... Anonymkode: 4c3ca...760
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 Jeg har også ringt feil og kjeftet en gang. Husker faktisk ikke helt hva jeg var irritert for, men jeg skulle hatt en tilbakemelding eller noe slik for lenge siden. Jeg ringer og damen som svarer aner ikke hva jeg snakker om. Jeg tror hun enten gjør seg dum med vilje eller rett og slett har glemt det hun skulle. Og så blir jeg bare ekstremt sint. Huff... får en sur SMS etterpå at den jeg ringte Anonymkode: 4c3ca...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå