Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Tenker å ta en tatovering. En liten en ca på størrelse med tramp stamp delfinenen. Tenker den skal dekke noe lignende som en sånn. Den nye skal være tegnet av tatoo artisten, ( har et bilde av det jeg vil ha) men lurer litt på hva en sånn en koster sånn ca. En tofarga tatovering i svart og grått fra en velrenommert artist som tegner selv. Forventer stort spenn i hva folk sier. Anonymkode: 27a46...147
Lille krøll Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Omtrent samme premisser som din. Ca 6*7 cm. 2500kr
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Min tatovør gjør custom tattoos/cover ups og tar ca. 1500 i timen. Tipper rundt 3-4000, tar jo litt tid å tegne den også og det krever litt mer planlegging om det er en cover up. Beste tips er å gå etter renommé, ikke pris. Anonymkode: 19ddf...40c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Min tatovør gjør custom tattoos/cover ups og tar ca. 1500 i timen. Tipper rundt 3-4000, tar jo litt tid å tegne den også og det krever litt mer planlegging om det er en cover up. Beste tips er å gå etter renommé, ikke pris. Anonymkode: 19ddf...40c Tenker at denne gangen vil jeg ha en som ikke er stygg eller et halvår. Tenker å spørre noen som har fine tatoveringer om hvem de bruker. Men alle jeg vet som har fine tatoveringer har sånn store bodyart og sleeves. Så tror ikke de vet hva ei lita vil koste. Men tenker de vet hvem som er flinke. Anonymkode: 27a46...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå