Gå til innhold

Driver fam. Bhg hjemme i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har barn selv i risikogruppen. Kjenner jeg gruer meg :( har holdt han hjemme og unna alle, men nå vil vi jo ha 8 barn her hver dag fra 7-17. Huff håper han overlever en evt. Smitte 

Anonymkode: 86d6f...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart at det har gått bra tidligere. Hvorfor bruker du huset ditt til barnehagebarn om du har et barn i risikogruppe?

Anonymkode: a210a...a1d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så rart at det har gått bra tidligere. Hvorfor bruker du huset ditt til barnehagebarn om du har et barn i risikogruppe?

Det er MYE smitte blant barnehagebarn, jeg vet det ikke har vært korona før.

Skrevet

Du vil ikke kunne ha alle barna i bhg samtidig om du ikke har lokaler og bemanning til å drive riktig mtp smittevernloven

Anonymkode: e1b50...c19

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er MYE smitte blant barnehagebarn, jeg vet det ikke har vært korona før.

Heldigvis ser det ut fra tallene vi har fra Kina, Italia, USA osv at barn blir lite syke av korona, og veldig få blir alvorlig syke :) så det ser ut til å være et virus på lik linje med de mange som går hvert år, og som sender barn på sykehus og intensiv (feks RS, metapneumo, influensa, osv). Så risikoen ved korona er nok sammenlignbar (og kanskje mindre?) med alt annet du har utsatt ham for opp gjennom :)

Anonymkode: 57e7b...6fc

Skrevet

Tror barna blir syke. Men hvor mange småsyke 1 åringer ser vi i løpet av et år som ikke får være hjemme. De klarer ikke si de har vondt. Selv om de nesten ikke spiser må de i barnehagen, selv om snørra er grønn som gresset og halsen stinker betent. Skulle likt å sett en voksen så dårlig, som går på jobb . 
korona er litt annerledes ogås . ødelegger mye i  kroppen som vil følge oss resten av livet. Om vi ikke dør da.

Anonymkode: 86d6f...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...