Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Er ikke overvektig, har slanket meg eller har såkalte hanekinn. Men når jeg ser bilder av meg fra siden så ser det ut som at hele ansikter mitt har blitt slått flatt, men nesen er det eneste som står ut. Selvfølgelig kommer det veldig an på lyset! Men jeg kan også se det fra foran. Jeg vet ikke hva det heter! Men ansiktet mitt går på en måte ned. Det er ingen spenst. Ser så mange som har ansikt som går bak eller opp. Hos meg ser man snev av «weak chin». Altså i stedet for at ansiktet ser stramt ut så er det som om huden har blitt for tung rundt munnvikene, slik at det på en måte er en «lomme» der som fører til at huden henger. Og så har vi denne linjen som går fra nesekroken til munnvikene. Hos meg går de liksom rett ned. og ligger nesten helt inntil munnen når jeg smiler. Smilet ser så smalt ut. Hater faktisk hele ansiktet Anonymkode: d6319...187
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Du er sikker kjempefin som du er. De fleste av oss har oppheng på å bare se ting vi ikke liker ved oss selv når vi ser i speilet. Men om du er så misfornøyd, da - vil jeg ut fra det du skriver foreslå en microcurrent device til å trene opp ansiktsmusklatur og på den måten få strammer løs hud og skulpturene ansiktet. Det er ingen quick fix, du må holde på minst 4 måneder før du ser resultat. Fek bruke en Nuface eller Ziip. Anonymkode: 25dab...008
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Det kalles alder. Anonymkode: a868f...4db
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kalles alder. Anonymkode: a868f...4db Allerede som 27 liksom. Anonymkode: d6319...187
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det kalles alder. Anonymkode: a868f...4db Og brakkesyke! Anonymkode: def3a...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå